2
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت؛

طرح آبرسانی به ۳ روستای میاندورود مازندران به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 57554
  • 07 شهریور 1400 - 22:39
طرح آبرسانی به ۳ روستای میاندورود مازندران به بهره‌برداری رسید
"منصورعلی زارعی" نماینده مردم شهرهای ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش مدیرعامل و کارکنان شرکت در تامین آب شرب، مسئله آب را از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر مردم دانست و گفت: طرح‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای رفع کمبود آب مشترکان در حال اجراست.

طرح آبرسانی به روستاهای “بادله”، “کیاپی” و “لالیم” با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار و رفع مشکل کمبود آب در شهرستان میاندورود همزمان با پنجمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهزاد برارزاده” مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران در این مراسم که با حضور فرماندار و امام جمعه میاندورود برگزار شد، با بیان اینکه عملیات طرح آبرسانی به روستاهای بادله، کیاپی و لالیم در سال جاری آغاز شد، گفت: در این طرح ۵۳۰۰ متر خط انتقال آب به قطر ۲۰۰ میلی‌متر برای انتقال آب به مخزن کیاپی، ۲۰۰ متر خط ۲۰ کیلووات در روستای بادله و نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ شناور برای تامین آب شرب روستای لالیم به اجرا درآمده است.

 

نیروگاهیان

وی، اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح‌ها را ۴۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: ۱۵۰۰ خانوار در این شهرستان از مزایای این طرح‌ها برخوردار شدند.
همچنین، “منصورعلی زارعی” نماینده مردم شهرهای ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش مدیرعامل و کارکنان شرکت در تامین آب شرب، مسئله آب را از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر مردم دانست و گفت: طرح‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای رفع کمبود آب مشترکان در حال اجراست.
“علی بابایی” دیگر نماینده مردم شهرهای ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه بایستی خدمت رسانی بهینه، اصول و سرلوحه کار دست اندرکاران باشد، مردم استان را شایسته دریافت بهترین خدمات دانست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=57554
  • نویسنده : بهمن آذرمنش
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.