4

طرح اسرائیلی برای احداث یک شبکه برق در کرانه باختری برای اولین بار

  • کد خبر : 17708
  • 23 بهمن 1398 - 21:21
طرح اسرائیلی برای احداث یک شبکه برق در کرانه باختری برای اولین بار

تل‌آویو تصمیم دارد در شرکت برق این رژیم طرح اصلی احداث یک شبکه برق در کرانه باختری جهت امدادسانی در بلندمدت و حمایت از شهرک‌سازی‌ها را برای اولین بار ارائه کند.   بیشتر بخوانید رژیم صهیونیستی عامل اصلی قطع مکرر برق در کرانه باختری یک نیروگاه خورشیدی در کرانه باختری احداث می‌شود ایران برای برق […]

تل‌آویو تصمیم دارد در شرکت برق این رژیم طرح اصلی احداث یک شبکه برق در کرانه باختری جهت امدادسانی در بلندمدت و حمایت از شهرک‌سازی‌ها را برای اولین بار ارائه کند.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، تنظیم این طرح تقریبا یک سال قبل و پس از چندین سال شکست در امدادرسانی‌های برقی و اختلال در تقویت برق‌رسانی شهرک‌ها انجام شده است. پیش از این شرکت برق بدون هیچ برنامه‌ریزی اقدام به توسعه شبکه برق و زیرساخت‌های این شرکت در کرانه باختری کرده بود.

روزنامه “یسرائیل هیوم” نوشت، اجرای این طرح به بهبود جریان برق کرانه باختری برای فلسطینی‌ها و شهرک‌نشین‌ها منجر خواهد شد.

این روزنامه عبری‌زبان در ادامه نوشت، تا سال ۲۰۲۵ دو نیروگاه فرعی شهرک‌نشین‌ها و پس از آن دو نیروگاه برای فلسطینی‌ها احداث خواهند شد و تا سال ۲۰۴۰ چهار نیروگاه فرعی برای شهرک‌نشین‌ها و نیز چهار نیروگاه دیگر برای فلسطینی‌ها ساخته خواهند شد. همزمان بیش از ۳۰۰ خط انتقال برق با ولتاژ بالا در طول ۳۰ سال آینده ایجاد خواهند شد.

یووال اشتاینیتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به یسرائیل هیوم با اشاره به وضعیت بد زیرساخت‌های آب و برق کرانه باختری و مشکلات اعراب و یهودی‌ها از این وضعیت تاکید کرد که این طرح برای بهبود کیفی گسترده خدمات برقی در سراسر کرانه باختری اجرا خواهد شد.

اشتاینیتز در ادامه گفت: این طرح ارتباط سیاسی با طرح ترامپ ندارد.

به نوشته این روزنامه عبری زبان، وزارت انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نیروگاه‌های فرعی تولید برق اسرائیلی خواهند بود اما مسؤولیت انتقال آن برای مصرف‌کننده فلسطینی بر عهده تشکیلات خودگردان خواهد بود. زیرساخت پروژه‌های توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر بادی و خورشیدی در کرانه باختری احداث خواهند شد و قرار است نیروگاه‌های فرعی در غور اردن، نابلس و بیت علا ایجاد شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17708

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.