2

طرح تولید اولین‌ها در بخش نیروگاه‌های برق کلید خورد

  • کد خبر : 34114
  • 28 مهر 1399 - 19:41
طرح تولید اولین‌ها در بخش نیروگاه‌های برق کلید خورد
این طرح درباره قطعاتی است که تاکنون ساخت داخل نشده، گفت: ساخت اولین قطعه نیروگاهی با کمک یک شرکت دانش بنیان شروع شده است که ساخت آن ۳۵۰ هزار دلار صرفه جویی ارزی خواهد داشت.

مدیر دفترفناوری و بومی سازی نیروگاه‌های حرارتی، از کلید خوردن طرح تولید اولین‌ها در بخش نیروگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای علی عیسی پور با اشاره به اینکه این طرح درباره قطعاتی است که تاکنون ساخت داخل نشده، گفت: ساخت اولین قطعه نیروگاهی با کمک یک شرکت دانش بنیان شروع شده است که ساخت آن ۳۵۰ هزار دلار صرفه جویی ارزی خواهد داشت.

وی افزود: این قطعات که وارداتی هستند، درحال شناسایی و پس از هماهنگی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بومی سازی خواهند شد.

نیروگاهیان

مدیر دفترفناوری و بومی سازی نیروگاه‌های حرارتی شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی ادامه داد: این قطعات دارای دانش و تکنولوژی پیچیده هستند، که هدف گذاری برای بومی سازی آن‌ها انجام شده است.

عیسی پور افزود: برای اجرای این طرح ۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است و شرکت‌هایی که درباره بومی سازی اعلام آمادگی کنند، بدون برگزاری مناقصه فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=34114

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.