4

طرح جهادی اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف برق ویژه مشترکین تجاری اجرا شد

  • کد خبر : 29603
  • 05 مرداد 1399 - 11:18
طرح جهادی اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف برق ویژه مشترکین تجاری اجرا شد
در اين رزمايش اكيپ هاي منسجم با حضور در مراكز پر مصرف تجاري نظير بازار زنجان، پاساژها، ميدان هاي ميوه و تره بار و عمده فروشي ها، با ارائه اطلاعات و گزارش ها نسبت به آگاه سازي مشتركين و درخواست كاهش سريع مصرف بي رويه تاكيد شد

در راستای توجیه و راهنمایی مشترکین تجاری در خصوص نحوه مدیریت بهینه مصرف انرژی در ساعات اوج بار برق تابستان رزمایش جهادی مدافعان مصرف برق برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان زنجان، با افزایش روند گرمای هوا در هفته اول مرداد ماه سال جاری و افزایش روند مصرفی مشترکین خانگی و علی الخصوص تجاری، رزمایش پایش و توجیه مشترکین تجاری شرکت توزیع برق استان توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید تجلی وکارشناسان مدیریت مصرف و با همکاری دفتر روابط عمومی برگزار شد.

نیروگاهیان

گفتنی است در این رزمایش اکیپ های منسجم با حضور در مراکز پر مصرف تجاری نظیر بازار زنجان، پاساژها، میدان های میوه و تره بار و عمده فروشی ها، با ارائه اطلاعات و گزارش ها نسبت به آگاه سازی مشترکین و درخواست کاهش سریع مصرف بی رویه تاکید شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29603

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.