3
مديرعامل شركت آبفای استان مركزي:

طرح ملّی «آب امید» در استان مرکزی آغاز به‌کار کرد

  • کد خبر : 39748
  • 13 دی 1399 - 16:18
طرح ملّی «آب امید» در استان مرکزی آغاز به‌کار کرد
"يوسف عرفاني نسب" در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه طرح ملّي «آب اميد» به ابتكار وزارت نيرو تدوين شده و بر اساس آن به مشتركان خانگي كم ‌مصرف، تخفيف صد درصدي آب‌بها تعلق مي‌گيرد، گفت: در استان مركزي حدود 65 هزار مشترك از ابتداي دي ماه مشمول اين طرح مي‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، از آغاز اجرای طرح ملّی «آب امید» در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “یوسف عرفانی نسب” در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح ملّی «آب امید» به ابتکار وزارت نیرو تدوین شده و بر اساس آن به مشترکان خانگی کم ‌مصرف، تخفیف صد درصدی آب‌بها تعلق می‌گیرد، گفت: در استان مرکزی حدود ۶۵ هزار مشترک از ابتدای دی ماه مشمول این طرح می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تخفیف طرح ملی آب امید به مشترکانی اختصاص می‌یابد که میزان آب مصرفی آنها بین صفر تا پنج متر مکعب، یعنی حداکثر تا یک سوّم الگوی مصرف آب باشد، تصریح کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده از مصارف مشترکان طی سال جاری و دو سال گذشته ۱۸ درصد از مشترکان خانگی مشمول این طرح می‌شوند.
عرفانی نسب با تاکید بر اینکه این طرح شامل سکونتگاه‌های غیردائم مانند ویلاها نمی‌شود، اظهار امیدواری کرد این طرح بستری برای تشویق خانوارها برای کاهش مصرف آب شود.
گفتنی است، به استناد مصوبه هیئت وزیران، الگوی مصرف آب در ایران معادل حداکثر ۱۵۰ لیتر آب روزانه به ازای هر نفر است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39748
  • ارسال توسط :
  • منبع : پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.