3

طوفان، برق را در برخی مناطق آریزونا قطع کرد

  • کد خبر : 9934
  • 10 آذر 1398 - 11:38
طوفان، برق را در برخی مناطق آریزونا قطع کرد

با قطع برق به واسطه طوفان زمستانی و یخبندان در یکی از شهرهای آریزونا، در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام شده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صدها تن از اهالی شهر «توسایان» در ایالت آریزونا واقع در جنوب غربی آمریکا، به دلیل طوفان زمستانی، جمعه را بدون برق […]

با قطع برق به واسطه طوفان زمستانی و یخبندان در یکی از شهرهای آریزونا، در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صدها تن از اهالی شهر «توسایان» در ایالت آریزونا واقع در جنوب غربی آمریکا، به دلیل طوفان زمستانی، جمعه را بدون برق و گرما سپری کردند.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، به دنبال این حادثه شورای شهر توسایان صبح جمعه در حالی که برف سنگین نیز مسیرهای تردد این شهر را با مشکل مواجه کرده بود، به خاطر قطع برق وضعیت فوق العاده اعلام کرد. «کرگ ساندرسن» شهردار توسایان نیز به تلاش با دیگر نهادها برای رفع مشکلات اشاره کرد.

حساب توییتری پارک گرند کنیین نیز ساعاتی بعد در این زمینه نوشت که غروب جمعه اهالی این منطقه بدون برق بودند، اما از صبح شنبه مشکل برق در «دهکده گرند کنین» رفع شد.

بخش حمل و نقل ایالت آریزونا نیز شنبه به خاطر شرایط بد جوی و یخبندان، به ساکنان شمال این ایالت هشدار داد و به مردم توصیه کرد سفرهای غیر ضروری را به تعویق بیاندازند.

چندی قبل طوفان «دوریان» یکی از مخرب‌ترین و مهیب‌ ترین طوفان‌ های سال‌ های اخیر در آمریکا با درجه پنج و با سرعتی بیش از ۲۹۸ کیلومتر جزایر «باهاما» را درنوردید و خساراتی را به برخی مناطق آمریکا وارد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9934

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.