5

طوفان بی سابقه، برق روستاهای شهرستان دلگان را قطع کرد

  • کد خبر : 28185
  • 12 تیر 1399 - 20:31
طوفان بی سابقه، برق روستاهای شهرستان دلگان را قطع کرد
در پی وقوع طوفان شدید و بی سابقه در این شهرستان ، ٧ خط ٢٠ کیلوولت در بخش مرکزی و ٣ خط ٢٠ کیلوولت در بخش جلگه چاه هاشم قطع و روستاهای تغذیه کننده آنها بی برق شده اند.

مجتبی شجاعی گفت: طوفان شدید گرد و غبار موجب قطعی برق روستاهای شهرستان دلگان شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شجاعی با اشاره به اینکه عصر روز‌چهارشنبه طوفان شدید گردوخاک، دلگان سیستان و بلوچستان را درنوردیده است، بیان کرد: این طوفان موجب قطعی برق در برخی از روستاهای این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: در پی وقوع طوفان شدید و بی سابقه در این شهرستان ، ٧ خط ٢٠ کیلوولت در بخش مرکزی و ٣ خط ٢٠ کیلوولت در بخش جلگه چاه هاشم قطع و روستاهای تغذیه کننده آنها بی برق شده اند.

نیروگاهیان

فرماندار شهرستان دلگان تصریح کرد: با تلاش های ۵ اکیپ اتفاقات در بخش مرکزی هر ٧ خط بخش مرکزی برقدار و همچنین با تلاش های ١ اکیپ اتفاقات در جلگه چاه هاشم ٢ خط این بخش برقدار شد.

وی با تاکید بر اینکه تعداد خاموشی های فشار ضعیف به شدت بالا است، افزود: تاکنون فقط در مرکز شهر گلمورتی ۴٢ خاموشی اعلام که از این تعداد ٣۵ عدد آن رفع شده و بقیه هم با تلاش های همکارانمان در حال رفع است.

شجاعی گفت: در مسیرهای کهنک لدی ، نعمت آباد سردشت ، گلدشت چاهکیچی ، کهنک چیل کنار، هیتک با اعزام یک دستگاه جرثقیل ، پیک آپ و ٣ دستگاه ایسوزو ، پرسنل اداره برق در حال خدمت رسانی هستند.

فرماندار دلگان با بیان اینکه شکستگی حدود ١۵ اصله تیر فشارمتوسط و ضعیف در مسیرهای بالشتی، حسین آباد لدی، چاه علی، احمدآباد گروک ، باغ نیل و همچنین سقوط یک دستگاه ترانس در حسین آباد لدی از خسارت های این طوفان بوده اند، عنوان کرد: با کمک پیمانکاران سطح شهرستان تا فردا کلیه مشترکین برقدار می شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراهای روستاهای مذکور همکاری در جهت فراهم کردن چاله کن، محلی جهت حفر چاله و تسریع در برقرسانی را داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28185

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.