2

طوفان و سیل، زندگی را در شمال ایرلند مختل کرد

  • کد خبر : 11415
  • 29 آذر 1398 - 17:18
طوفان و سیل، زندگی را در شمال ایرلند مختل کرد

طوفان سهمگین و سیل علاوه بر تخریب خطوط انتقال نیرو , دهها خودرو را با خود برد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  تلویزیون رویترز,وزش طوفان و بارش شدید باران و جاری شدن سیل در منطقه سالتهیل (Salthill) در شمال ایرلند خساراتی برجا گذاشت. طوفان با سرعت ۱۰۰ کیلومتر سبب ریشه کن شدن […]

طوفان سهمگین و سیل علاوه بر تخریب خطوط انتقال نیرو , دهها خودرو را با خود برد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  تلویزیون رویترز,وزش طوفان و بارش شدید باران و جاری شدن سیل در منطقه سالتهیل (Salthill) در شمال ایرلند خساراتی برجا گذاشت.

طوفان با سرعت ۱۰۰ کیلومتر سبب ریشه کن شدن درختان و خطوط انتقال نیرو شد. صد‌ها مشترک در شهر‌های گالوی (Galway) ,مایو (Mayo) ,اوفالی (Offaly) و کیلدیر (Kildare) بدون برق هستند.

تصاویری در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن سیلاب در حال بردن شماری از خودرو‌ها است. شورای شهر سالتهیل از ساکنین این شهر خواست که در خانه‌های خود بمانند و تنها برای موارد ضروری خارج شوند.
در این حال برخی از مردم منطقه از مقامات به خاطر هشدار دیرهنگام درباره وقوع طوفان انتقاد کرده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11415

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.