2

ظرفیت اسمی تولید برق کشور به بیش از ۸۰ هزار مگاوات رسید

  • کد خبر : 5690
  • 04 تیر 1398 - 16:53
ظرفیت اسمی تولید برق کشور به بیش از ۸۰ هزار مگاوات رسید

بهره‌برداری از ۵۴۲ مگاوات ظرفیت جدید تولید برق در بهار امسال موجب شد تا ظرفیت اسمی تولید برق ایران به ۸۰ هزار و ۸۵۳ مگاوات برسد. پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو اعلام کرد، ظرفیت اسمی تولید برق ایران که در پایان سال ۹۷ به ۸۰ هزار و ۳۱۱ مگاوات رسیده بود، با بهره‌برداری از ۵۴۲ مگاوات […]

بهره‌برداری از ۵۴۲ مگاوات ظرفیت جدید تولید برق در بهار امسال موجب شد تا ظرفیت اسمی تولید برق ایران به ۸۰ هزار و ۸۵۳ مگاوات برسد.

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو اعلام کرد، ظرفیت اسمی تولید برق ایران که در پایان سال ۹۷ به ۸۰ هزار و ۳۱۱ مگاوات رسیده بود، با بهره‌برداری از ۵۴۲ مگاوات ظرفیت جدید در سه ماهه نخست امسال به ۸۰ هزار و ۸۵۳ مگاوات رسید.
برپایه این گزارش، در سه ماهه نخست امسال در مجموع شاهد بهره‌برداری از ۵۱ مگاوات ظرفیت جدید تولید برق در بخش تولید پراکنده (DG و CHP) در نقاط مختلف کشور بودیم، همچنین افزایش ظرفیت در بخش نیروگاه‌های تجدیدپذیر در این مدت به ۲۴ مگاوات رسید.
بهره‌برداری از واحد دوم بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات در هشتمین روز اردیبهشت امسال و بهره‌برداری از واحد اول گازی نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو (استان کرمانشاه – شهرستان دالاهو) به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات در ۲۶ خرداد موجب شد تا ظرفیت تولید برق کشور امسال به ۵۴۲ مگاوات افزایش یابد.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=5690

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.