4
طی یک ماه آینده؛

ظرفیت تأمین آب ۲۰۰ هزار نفر از ساکنان شهر کرمانشاه افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 88019
  • 26 مهر 1401 - 23:32
ظرفیت تأمین آب ۲۰۰ هزار نفر از ساکنان شهر کرمانشاه افزایش می‌یابد
"رضا داودی" با بیان اینکه پروژه خط انتقال بین مخازن چمن به مخزن جمهوری  یکی از پروژه‌های بسیار مهم و تاثیرگذار در تامین آب شرب شهر کرمانشاه و توزیع مناسب آب خصوصا در مناطق جنوب و جنوب غربی شهر است، افزود: اجرای این خط انتقال، منتج به افزایش ظرفیت آبرسانی به مشترکان حوزه جنوبی و جنوب غربی شهر کرمانشاه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اتمام پروژه خط انتقال مخازن چمن به مخزن جمهوری شهر کرمانشاه تا یک‌ماه آینده و رفع مشکل افت فشار و قطعی آب ۲۰۰ هزار نفر از ساکنان این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا داودی” با بیان اینکه پروژه خط انتقال بین مخازن چمن به مخزن جمهوری  یکی از پروژه‌های بسیار مهم و تاثیرگذار در تامین آب شرب شهر کرمانشاه و توزیع مناسب آب خصوصا در مناطق جنوب و جنوب غربی شهر است، افزود: اجرای این خط انتقال، منتج به افزایش ظرفیت آبرسانی به مشترکان حوزه جنوبی و جنوب غربی شهر کرمانشاه می‌شود.

وی افزود: با این اقدام، مشکل بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر کرمانشاه در مناطق جنوبی و جنوب غربی که چند دهه است با کم آبی و افت فشار آب در طول شبانه روز مواجه‌اند، برطرف می‌شود.

 

 

نیروگاهیان

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز این پروژه  از محل اعتبارات تنش آبی که در اختیار شرکت مهندسی آبفای کشور هست تأمین شده است.

داودی کل طول خط انتقال را ۲.۴ کیلومتر اعلام کرد که با لوله ۶۰۰ میلیمتر فولادی به انضمام ایستگاه پمپاژ و موتورخانه و سایر متعلقات مربوط به این پروژه در دست اجرا است و در حال حاضر با توجه به صعوبت کار که در مسیر بار ترافیکی ترانزیتی واقع شده است و همینطور سختی و بافت سنگی زمین از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آبفای کرمانشاه تصریح کرد: بر آن هستیم حدود ۸۰۰ متر باقی مانده را تا یک ماه آینده به اتمام برسانیم تا مردم هرچه زودتر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=88019
  • نویسنده : سپیده حیاتی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.