7
وزیر نیرو در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان خرم‌آباد:

ظرفیت تولید برق کشور ۶ هزار مگاوات افزایش می‌یابد/ دسترسی به شرایط ایده‌آل تولید برق ظرف ۴ سال آینده/ بهره‌برداری از واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی خرم‌آباد تا تابستان ۱۴۰۱

  • کد خبر : 65710
  • 20 آذر 1400 - 11:47
ظرفیت تولید برق کشور ۶ هزار مگاوات افزایش می‌یابد/ دسترسی به شرایط ایده‌آل تولید برق ظرف ۴ سال آینده/ بهره‌برداری از واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی خرم‌آباد تا تابستان ۱۴۰۱
در نیروگاه خرم‌آ‌باد که توسط بنیاد مستضعفان سرمایه‌گذاری شده، دو واحد گاز قبلا به بهره‌برداری رسیده و واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی نیز برای پیک تابستان ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی‌ شده تا ان‌شاءالله مشکلی برای تامین برق نداشته باشیم.

وزیر نیرو با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۶ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور تا پیک تابستان سال آینده گفت: برنامه‌ریزی چهار ساله برای تامین کامل برق و جبران کسری تولید در کشور انجام شده تا شرایط تولید برق را به یک حد استاندارد و ایده‌آل برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی‌اکبر محرابیان” ظهر جمعه در ادامه سفر هیئت دولت به استان لرستان، در حاشیه بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان خرم‌آباد، با اشاره به آخرین وضعیت شبکه برق در کشور اظهار کرد: برای پیک تابستان سال آینده پیش‌بینی اضافه شدن ۶ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور انجام شده که از این رقم، ۴۵۰۰ مگاوات مربوط به نیروگاه‌های حرارتی، گازی و بخار است.

 

 

نیروگاهیان

وزیر نیرو با اشاره به اقدامات انجام شده، از بهره‌برداری واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی خرم‌آباد تا تابستان ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: در نیروگاه خرم‌آ‌باد که توسط بنیاد مستضعفان سرمایه‌گذاری شده، دو واحد گاز قبلا به بهره‌برداری رسیده و واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی نیز برای پیک تابستان ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی‌ شده تا ان‌شاءالله مشکلی برای تامین برق نداشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=65710
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.