5

عبور موفق از پیک تابستان مرهون تلاش‌های کارگران صنعت برق است

  • کد خبر : 86694
  • 06 مهر 1401 - 16:45
عبور موفق از پیک تابستان مرهون تلاش‌های کارگران صنعت برق است
نیروگاه لوشان با برخورداری از دو واحد بخار ۱۲۰ مگاواتی و دو واحد گازی ۶۰ مگاواتی در جنوبی‌ترین نقطه استان گیلان واقع شده است.

مدیرکل روابط‌عمومی شرکت برق حرارتی عبور موفق از روزهای اوج مصرف تابستان امسال و ثبت چهار رکورد جدید در تاریخ صنعت برق حرارتی را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران این حوزه برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، حسین طارمی به عنوان نماینده مدیرعامل برق حرارتی در جریان بازدید سرزده از نیروگاه شهید بهشتی لوشان با تقدیر از اقدامات یکسال اخیر پرسنل نیروگاه‌های حرارتی، گفت: فعالیت بی‌وقفه همکاران صنعت برق حرارتی در طی این بازه زمانی موجب شده است تا در نخستین سال فعالیت دولت سیزدهم بتوانیم زمستان و تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم.

وی با اشاره به آغاز برنامه ۱۰۷ هزار مگاواتی تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی، افزود: همکاران ما در خط مقدم تولید برق بلافاصله پس از گذر موفق از پیک تابستان امسال، برنامه‌های تعمیراتی پیک تابستان سال آینده را برای افزایش آمادگی واحدهای تولید برق حرارتی آغاز کرده‌اند تا قبل از خردادماه سال آینده بتوانیم تمامی واحدها را با حداکثر آمادگی در اختیار داشته باشیم.

 

بیشتر بخوانید

 

 

نیروگاهیان

طارمی ادامه داد: در همین راستا پروژه بازسازی واحد دوم بخار ۱۲۰ مگاواتی نیروگاه لوشان نیز در حال انجام است. در این واحد برای نخستین بار در کشور عملیات نوسازی و بازسازی بویلرها با تعویض ۶۰ کیلومتر از لوله‌های آن توسط متخصصان داخلی در دست اجرا است و به زودی این واحد پس از انجام اقدامات مربوطه وارد مدار تولید برق خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی برق حرارتی در جریان این بازدید با حضور در اتاق فرمان واحدهای بخار و گازی، آزمایشگاه شیمی، کارگاه تراشکاری و همچنین برگزاری نشست صمیمی با پرسنل این بخش‌ها در جریان آخرین مسائل کارگران این مجموعه قرار گرفت.
نیروگاه لوشان با برخورداری از دو واحد بخار ۱۲۰ مگاواتی و دو واحد گازی ۶۰ مگاواتی در جنوبی‌ترین نقطه استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=86694
  • نویسنده : رسول صادقی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.