5

عدم استقرار بیمارستان سیار سپاه در مجتمع نور

  • کد خبر : 19274
  • 17 اسفند 1398 - 19:29
عدم استقرار بیمارستان سیار سپاه در مجتمع نور

مرتضویان گفت:تراکم جمعیت و نا رضایتی برخی از ساکنین دلیل عدم استقرار بیمارستان سیار سپاه در مجتمع نور منطقه نیروگاه بود.   بیشتر بخوانید استقرار بیمارستان صحرایی سپاه اصفهان در قم رئیس کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در وزارت نیرو معرفی شد نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری […]

مرتضویان گفت:تراکم جمعیت و نا رضایتی برخی از ساکنین دلیل عدم استقرار بیمارستان سیار سپاه در مجتمع نور منطقه نیروگاه بود.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرتضویان رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در قم، بر اساس درخواست دانشگاه علوم پزشکی این استان از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستور استقرار بیمارستان سیار در قم به بیمارستان شهید صدوقی اصفهان ابلاغ شد تا بخشی از نیاز درمانی قم را در تریاژ وتشخیص کرونا تامین کند.

وی همچنین ادامه داد:بیمارستان سیار سپاه ابتدا در مجتمع نور قم مستقر شد که پس از بررسی‌های بیشتر باتوجه به تراکم جمعیت و شلوغی منطقه نیروگاه، این بیمارستان به یکی از یگان‌های سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) منتقل شد، که در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی در یکی از مراکز سپاه مستقر خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این بیمارستان با بیش از ۴۰ کانتینر ۲۰ فوتی آماده استقرار است که شامل بخش‌های اورژانس، بستری، تحت نظر، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق عمل و سی اس آر است.

مرتضویان همچنین ادامه داد:ظرفیت این بیمارستان سیار در حال حاضر ۶۴ تخت خواب است که می‌توان آن تا ۱۰۰ تخت افزایش داد ودر صورت نیاز، با استفاده از ظرفیت مراکز مورد نظر سپاه، تعداد ۱۰۰ تخت خواب هم میتوانیم به این ظرفیت درمانی اضافه کنیم.

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان با اشاره به کمبود کادر درمانی قم گفت:کادر درمانی و خدمه بیمارستان شهید صدوقی اصفهان پس استقرار کامل و پایان چینش بیمارستان سیار به قم امده و آمادگی دارند به صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی کنند.

بیمارستان سیار سپاه پاسداران در یکی از مراکز سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم آماده استقرار است و قرار است مرحله تریاژ و تشخیص بیماری کرونا را انجام دهد و در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی موارد خاص را بستری نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19274

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.