5

عربستان سعودی در ازبکستان نیروگاه بادی می‌سازد

  • کد خبر : 17361
  • 20 بهمن 1398 - 15:21
عربستان سعودی در ازبکستان نیروگاه بادی می‌سازد

رئیس هیئت مدیره شرکت ACWA Power عربستان سعودی در دیدار مقامات وزارت دارایی ازبکستان در شهر «تاشکند» موضوع ساخت نیروگاه های بادی در این کشور را بررسی کردند.   بیشتر بخوانید آغاز مذاکرات ازبکستان و تاجیکستان برای ساخت دو نیروگاه برق آبی هوای سرد صادرات برق تاجیکستان به ازبکستان را متوقف کرد آغاز طرح برقی […]

رئیس هیئت مدیره شرکت ACWA Power عربستان سعودی در دیدار مقامات وزارت دارایی ازبکستان در شهر «تاشکند» موضوع ساخت نیروگاه های بادی در این کشور را بررسی کردند.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «محمد ابونیان» رئیس هیئت مدیره شرکت ACWA Power عربستان سعودی با مقامات وزارت دارایی ازبکستان در شهر «تاشکند» دیدار و موضوع ساخت نیروگاه های بادی در این کشور را بررسی کردند.

ابونیان در این دیدار بر تداوم روابط اقتصادی و بازرگانی و سرمایه گذاری بین ازبکستان و عربستان سعودی تاکید کرد.

طبق برنامه قرار است مراسم امضای قرارداد نهایی این طرح ها در تاریخ ۵ مارس سال جاری میلادی برگزار شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت ACWA Power عربستان سعودی همچنین علاقمندی خود را برای حضور در مناقصه طرح بازسازی نیروگاه حرارتی «سردریا» به روش مشارکت خصوصی دولتی با همکاری کرپراسیون بین المللی مالی ابراز نمود.

شرکت ACWA Power عربستان سعودی یک طراح، سرمایه گذار و اپراتور دارای ۵۶ کارخانه در تولید انرژی برق و شیرین کردن آب می باشد.

این شرکت در ۱۲ کشور جهان فعالیت می کند و سرمایه آن بیش از ۴۷ میلیارد دلار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17361

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.