6

عقد تفاهم نامه همکاری ۳ ساله بین شرکت توزیع برق لرستان با فرماندهی نیروی انتظامی

  • کد خبر : 29565
  • 04 مرداد 1399 - 16:53
عقد تفاهم نامه همکاری ۳ ساله بین شرکت توزیع برق لرستان با فرماندهی نیروی انتظامی
این تفاهم نامه دارای شش ماده و دو تبصره می باشد که ازمهمترین مفاد این تفاهم نامه می توان به جمع آوری برقهای غیر مجاز، همکاری در بازرسی موردی از ضایعات فروشی ها و اماکن مشکوک و همچنین تأمین امنیت مراسم ها و همایش های مرتبط با شرکت توزیع برق استان لرستان نام برد.

در راستای نهادینه سازی نقشه راه فرماندهی و کنترل و به منظور تبادل اطلاعات و بهره گیری از توان و ظرفیت های موجود در سایر سازمان ها برای هدایت، تصمیم گیری موثر و کارآمد تفاهم نامه همکاری بین شرکت توزیع برق استان لرستان و فرماندهی انتظامی استان لرستان منعقد گردید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرآنلاین لرستان، این تفاهم نامه دارای شش ماده و دو تبصره می باشد که ازمهمترین مفاد این تفاهم نامه می توان به جمع آوری برقهای غیر مجاز، همکاری در بازرسی موردی از ضایعات فروشی ها و اماکن مشکوک و همچنین تأمین امنیت مراسم ها و همایش های مرتبط با شرکت توزیع برق استان لرستان نام برد.

این گزارش حاکیست در بخشی از این تفاهم نامه آمده است: ارتقاء سطح همکاری مشترک در خصوص تبادل سریع اخبار و اطلاعات مهم به منظور تصمیم و انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

همچنین در این تفاهم نامه شرکت توزیع برق استان لرستان متعهد گردیده آمار و اطلاعات انشعابات برق های غیر مجاز و ارائه برنامه های قطعی برق و وقوع حواث و رخداد های خاص در حوزه برق را به فرماندهی انتظامی لرستان اعلام نماید.

نیروگاهیا

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29565

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.