4

علت قطعی برق در مرکز شهر زنجان اتصال بوده است

  • کد خبر : 35908
  • 22 آبان 1399 - 9:06
علت قطعی برق در مرکز شهر زنجان اتصال بوده است
رئیس اداره رسانه شرکت توزیع برق استان زنجان بر غیر عمدی بودن این اتفاق تاکید کرد.

رئیس اداره رسانه شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: علت قطعی برق عصر روز چهارشنبه در زنجان به دلیل اتصال در اثر بارش باران بوده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرکزاری فارس، عصر چهارشنبه و همزمان با فرا رسیدن زمان تعطیلی اصناف طبق مصوبه ستاد کرونا، برق برخی نواحی مرکزی شهر زنجان قطع شد، قطعی برق باعث ایجاد این شائبه شد که این کار عمدی بوده است.

قطعی برق موجب نارضایتی اصناف شد و آنها در ضمن اشاره به عمدی بودن این اقدام، آنرا در راستای مجبور کردن اصناف به تعطیل کردن مغازه‌ها قلمداد کردند.

رئیس اداره رسانه شرکت توزیع برق استان زنجان بر غیر عمدی بودن این اتفاق تاکید کرد.
علی زرگری با اشاره به بارش عصر روز چهارشنبه باران در زنجان اظهار کرد: علت قطعی برق عصر چهارشنبه در زنجان به دلیل اتصال در اثر بارش باران بوده است.

وی با اشاره به اینکه ابتدا در ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه به دلیل بارش باران در سر کابل‌های مسیر خروجی هفت تیر اتصالی به وجود آمده و برق قطع شده است، افزود: بعد از این اتفاق رله برق را در ساعت ۱۸ و پنج دقیقه وصل و به دلیل عمل نکردن رله دوباره قطع می‌شود.

رئیس اداره رسانه شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام شده برق در ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه وصل می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در هیچ منطقه‌ای وجود ندارد و برق همه مناطق وصل است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=35908

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.