4

علف‌های هرز تهدیدی برای نیروگاه رامین اهواز/دست تهدیدات کوتاه شد

  • کد خبر : 26606
  • 19 خرداد 1399 - 9:24
علف‌های هرز تهدیدی برای نیروگاه رامین اهواز/دست تهدیدات کوتاه شد
علف ها،تهدید‌های بالقوه‌ای برای وقوع آتش سوزی در نقاط حساس نیروگاه شامل؛ پست ها، ترانس ها، مازوت خانه‌ها و سایر تأسیسات بخصوص در فصل تابستان هستند، اظهار کرد: جمع آوری آن‌ها در دستور قرار گرفت.

کارشناس ناظر بر فضای سبز نیروگاه رامین اهواز، علف‌های هرز یکی از علل آتش سوزی‌ها دانست و گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد حریق، علف‌های هرز اطراف این نیروگاه جمع آوری شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،نوشین جاوید کارشناس ناظر بر فضای سبز نیروگاه رامین اهواز گفت: با توجه به بارش باران در سال گذشته، امسال شاهد حجم زیادی از علف‌های هرز و نیزار‌ها در اطراف تأسیسات نیروگاه رامین هستیم.

او با بیان اینکه علف ها،تهدید‌های بالقوه‌ای برای وقوع آتش سوزی در نقاط حساس نیروگاه شامل؛ پست ها، ترانس ها، مازوت خانه‌ها و سایر تأسیسات بخصوص در فصل تابستان هستند، اظهار کرد: جمع آوری آن‌ها در دستور قرار گرفت.

نیروگاهیان

جاوید بیان داشت: ضمن اینکه در صورت تماس گیاهان با تاسیسات، تجهیزات باعث زنگ زدگی و خوردگی شده، جمع شدن جوندگان موذی و حشرات و از سوی دیگر حوادث آتش سوزی ناشی از خشک شدن علف‌ها و نیزار‌ها در فصل تابستان خطر آفرین است که مقابله با آن‌ها امری بسیار ضروری و حیاتی است.

کارشناس ناظر بر فضای سبز نیروگاه رامین اهواز در استان خوزستان که جزو مناطق گرمسیر کشور محسوب می‌شود علف‌های هرز و روئیدنی‌های دیگر از نیمه دوم فروردین ماه خشک شده و به صورت بالقوه قابل اشتعال هستند که با تدابیری که اندیشیده شده با همکاری مدیران مربوطه و کارگران زحمتکش واحد فضای سبز نیروگاه، طی مدت زمان ۳ هفته به صورت فیزیکی نسبت به هرس علف‌های هرز و نیزار‌ها اقدام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26606

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.