2

عملکرد فروش انشعاب جدید برق به متقاضیان شهری و روستایی حوزه مدیریت توزیع برق شهیدباکری ارومیه

  • کد خبر : 14950
  • 29 دی 1398 - 10:27
عملکرد فروش انشعاب جدید برق به متقاضیان شهری و روستایی حوزه مدیریت توزیع برق شهیدباکری ارومیه

تعداد۳هزار و ۱۸۵انشعاب جدید برق به متقاضیان شهری و روستایی حوزه مدیریت توزیع برق شهیدباکری ارومیه واگذار شد.   بیشتر بخوانید واگذاری ۶۶۲۹ فقره انشعاب رایگان به مددجویان هرمزگانی مدارس خیرساز از هزینه انشعاب آب، برق و گاز معاف می‌شوند فراهم شدن امکان پرداخت برخط حق انشعاب و خدمات پس از فروش برق   نیروگاهیان […]

تعداد۳هزار و ۱۸۵انشعاب جدید برق به متقاضیان شهری و روستایی حوزه مدیریت توزیع برق شهیدباکری ارومیه واگذار شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مدیر توزیع برق باکری از واگذاری بیش از ۳هزار و ۱۸۵انشعاب برق جدید به متقاضیان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳هزار و ۱۸۵انشعاب برق جدید به متقاضیان شهری و روستایی در حوزه مدیریت توزیع برق شهیدباکری واگذار شده است.

وی افزود: با واگذاری این انشعابات، تعداد مشترکین برق شهری و روستایی مدیریت توزیع برق شهید باکری ارومیه به عدد ۱۶۶۵۵۱رسید
* پایش بیش از ۲۱ هزار کنتور برق در حوزه مدیریت توزیع برق شهیدباکری ارومیه
بارنجی به اهمیت نقش لوازم و اندازه گیری کنتورها اشاره کرد و گفت: اندازه گیری و بازرسی کنتورها در ثبت انرژی مصرفی مشترکین، فروش انرژی و نیز در تلفات و صورتحساب مشترکین اهمیت زیادی دارد که به همین دلیل بازرسی ها و کنترل ها توسط گروه اندازه گیری و تست با حساسیت و دقت زیاد به صورت مستمر انجام می شود.

وی در ادامه بیان کرد: مطابق دستورالعمل ابلاغی شرکت مادر تخصصی توانیر و براساس برنامه زمانبندی ارائه شده در هشت ماهه اول سال ۹۸مجموعا تعداد ۲۱هزار و ۳۳۴کنتور عادی و دیماندی توسط ماموران مدیریت توزیع برق شهید باکری مورد تست و بازرسی قرار گرفت.

بارنجی ادامه داد: پس از تست و بازرسی های انجام شده کنتور های معیوب به تعداد یک هزار و ۶۲۷دستگاه شناسایی و نسبت به تعویض آن ها اقدام شد.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای طرح فهام ( فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی) ، تعویض و نصب تعداد ۵۶مشترک به کنتورهای فهام و پایش آنها توسط نرم افزار از اقدامات گروه لوازم اندازه گیری این مدیریت بوده است.

*مدیرتوزیع برق باکری اضافه کرد: شرکت توانیر در سال های اخیر با تعیین طرح های تشویقی برای همکاری مشترکینی که مدیریت مصرف را رعایت می کنند پاداش هایی در نظر گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: امسال نیز مشابه سال های گذشته، مشترکینی که مصرف خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داده اند به میزان مصرف کاهش یافته از تشویق برخوردار شدند.

مدیر توزیع برق شهید باکری افزود: در ۸ ماهه اول سالجاری، در راستای جلب مشارکت مشترکین مقدار ۴۵۱ میلیارد ریال پاداش به مشترکین همکار پرداخت شده است.

* کاهش ۹۸ مگاواتی پیک، محصول همکاری ۴۴۶ مشترک همکار مدیریت توزیع برق شهید باکری

وی به کاهش۹۸ مگاواتی پیک بار اشاره کرد و گفت: برای کاهش پیک بار امسال با تعداد ۴۴۶ مشترک مشارکت و همکاری و تفاهم نامه منعقد شد که در نهایت حاصل این تفاهم نامه های همکاری منجر به کاهش پیک به مقدار ۹۸ مگاوات شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14950

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.