4
باحضور مديرعامل توانير در لرستان؛

عملیات اجرایی ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت بروجرد آغاز شد

  • کد خبر : 82882
  • 14 مرداد 1401 - 18:41
عملیات اجرایی ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت بروجرد آغاز شد
كردي با بيان اين كه تابستان امسال را به گونه‌اي آغاز كرديم كه تجربه ناخوشايند خاموشي‌هاي سال گذشته در خاطره‌ها باقي مانده بود، تاكيد كرد: با اجراي دقيق  و گسترده برنامه هاي مديريت بار، موفق به گذر از ايام اوج مصرف برق بدون خاموشي شديم.

عملیات اجرایی ایستگاه ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت بروجرد با حضور مدیرعامل شرکت توانیر در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “آرش کردی” مدیرعامل شرکت توانیر در آیین افتتاح پروژه مذکور که به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق استان لرستان، ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه صنعتی- اقتصادی، بهبود کیفیت برق و تامین نیاز مشترکان آغاز شده است، ظرفیت صنعت برق در استان لرستان را مناسب خواند و افزود: در این استان وضعیت خطوط و ایستگاه‌های برق بسیار مناسب است و از این لحاظ صنعت برق در این استان معضل و مشکلی ندارد.

مدیرعامل توانیر همچنین در خصوص برنامه‌های آینده صنعت برق نیز با تاکید بر این که برق به عنوان زیرساخت زیرساخت‌ها به شمار می‌رود و در همین راستا ما به دنبال آنیم که زیرساخت‌ها برای جهش تولید را فراهم کنیم، اضافه کرد: توسعه شهرک‌های صنعتی یک ردیف بودجه‌ای مستقل دارد که فقط در همین بخش باید استفاده شود و برای همین منظور شهرک‌های صنعتی لازم است تفاهم‌نامه با سرمایه گذاران امضا کنند تا سرمایه گذار وارد عمل شده و بحث اشتغال نیز بخش عمده آن در همین شهرک‌های صنعتی قابل حل است.

 

 

نیروگاهیان

کردی با بیان این که تابستان امسال را به گونه‌ای آغاز کردیم که تجربه ناخوشایند خاموشی‌های سال گذشته در خاطره‌ها باقی مانده بود، تاکید کرد: با اجرای دقیق  و گسترده برنامه های مدیریت بار، موفق به گذر از ایام اوج مصرف برق بدون خاموشی شدیم.

وی ادامه داد:  امسال برای اینکه بتوانیم شبکه برق پایداری را داشته باشیم، با برنامه‌های تشویقی که از سوی وزارت نیرو به اجرا درآمد در بخش خانگی ۴ درصد کاهش مصرف داشته‌ایم، این مهم در حالی به وقوع پیوست که همگان با توجه به تجربه تلخ سال گذشته تابستان امسال را ناخوشایند تصور می‌کردند.

“مجتبی داودآبادی” مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر در ادامه این مراسم  گفت: این ایستگاه دارای دو دستگاه ترانس به ظرفیت هر کدام ۱۲۵مگاولت آمپر و مجموع ۲۵۰ مگاولت آمپر است.

وی در ادامه گفت: این پست دارای دو دستگاه فیدر ۲۳۰ کیلوولت است که قابل توسعه تا ۴ فیدر خواهد بود، همچنین این ایستگاه دارای دو دستگاه فیدر ترانس ۲۳۰ کیلوولت است که قابلیت توسعه تا سه دستگاه فیدر را داراست.

مدیرعامل برق باختر در ادامه افزود: احداث ۱۰ دستگاه فیدر خط ۶۳ کیلوولت با قابلیت توسعه به ۱۶ فیدر و احداث دو دستگاه فیدر ترانس ۶۳ کیلوولت از دیگر مشخصه‌های فنی پروژه مذکور است که با اعتباری در حدود ۴ هزار میلیارد ریال احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=82882
  • نویسنده : روح‌الله حمیدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.