2

عملکردی ضعیف از “امیرکبیر”

  • کد خبر : 13264
  • 14 دی 1398 - 16:40
عملکردی ضعیف از “امیرکبیر”

عملکردی ضعیف از “امیرکبیر” بررسی‌های بورس کالا در هفته‌ای که گذشت از عملکرد ضعیف پتروشیمی امیرکبیر خبر داد. به گزارش گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از می متالز، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفته‌ای که گذشت ۲۰۰۰ هزار تن پلی اتیلن سبک خطی در بورس کالا عرضه نمود. تقاضای ۳.۷۵۰ تنی و معاملات ۲۰۰۰ تنی […]

عملکردی ضعیف از “امیرکبیر”
بررسی‌های بورس کالا در هفته‌ای که گذشت از عملکرد ضعیف پتروشیمی امیرکبیر خبر داد.

به گزارش گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از می متالز، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفته‌ای که گذشت ۲۰۰۰ هزار تن پلی اتیلن سبک خطی در بورس کالا عرضه نمود. تقاضای ۳.۷۵۰ تنی و معاملات ۲۰۰۰ تنی این محصول در هفته گذشته، با نرخ میانگین ۱۰۱.۹۵۸ میلیون ریال صورت گرفت. ارزش معاملات آن با توجه به عدم تغییر در نرخ و میزان فروش فروش این محصول پتروشیمی امیرکبیر به ۲۰۳ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال رسید. این آمار نشان عملکردی ضعیف از “امیرکبیر”  را دارد.

عملکردی ضعیف از "امیرکبیر"

همچنین در این هفته شاهد عرضه ۲۰۰۰ تن محصولات پلی اتیلن سنگین اکستروژن بودیم که با ثبت تقاضای ۱.۹۸۰ تنی همراه بود و در نهایت منجر به معاملات ۱۷۴۰ تنی گردید که نسبت به هفته گذشته با کاهش ۲۶۰ تنی همراه بود. نرخ این محصول با افزایش ۱.۴ درصدی در مقایسه با هفته قبل به ۹۳.۴۴۱ میلیون ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات آن به ۱۶۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال رسید.

عملکردی ضعیف از "امیرکبیر"

در جدول معاملات و همچنین نمودار چند ماه اخیر قیمتی محصولات پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک خطی شرکت ارائه شده است.

عملکردی ضعیف از "امیرکبیر"

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13264

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.