5

عملکرد موفق استان مرکزی در تامین خدمات زیرساخت آب و برق طرح‌های ملی

  • کد خبر : 43470
  • 30 بهمن 1399 - 10:45
عملکرد موفق استان مرکزی در تامین خدمات زیرساخت آب و برق طرح‌های ملی
"عبدالله سرتیپ زاده" در جلسه هم اندیشی با موضوع "تامین خدمات آب و برق مسکن ملی در استان مرکزی" که با حضور استاندار مرکزی و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان استان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: لزوم پیش‌بینی به‌موقع طرح‌های تاسیسات خدمات‌رسان و ارائه به راه و شهرسازی ضروری است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: استان مرکزی در تامین خدمات زیربنایی آب و برق طرح‌های ملی، الگویی موفق و پیشتاز در سطح کشور است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عبدالله سرتیپ زاده” در جلسه هم اندیشی با موضوع “تامین خدمات آب و برق مسکن ملی در استان مرکزی” که با حضور استاندار مرکزی و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان استان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: لزوم پیش‌بینی به‌موقع طرح‌های تاسیسات خدمات‌رسان و ارائه به راه و شهرسازی ضروری است.
وی ضمن تاکید بر استفاده از تجربیات ساخت مسکن مهر در طرح اقدام ملی گفت: برای تامین خدمات زیرساختی طرح ملی مسکن نیاز به برآورد اعتبار دقیق بوده و هم اندیشی و هماهنگی میان مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان با ادارات راه و شهرسازی برای جلوگیری از مسائل احتمالی امری مهم است.
استاندار استان مرکزی نیز در این جلسه با بیان اینکه مدیران صنعت آب و برق استان با وفاق و همدلی در تامین خدمات زیربنایی پروژه مسکن مهر بسیار موفق در استان عمل کرده‌اند، بر لزوم پیش‌بینی اعتبار مورد نیاز از سوی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان، برای تامین تخصص به‌موقع بودجه تاکید کرد.

 

 

نیروگاهیان

“سیدعلی آقازاده” خاطرنشان کرد: پروژه مسکن ملی نقش بسزایی برای تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه و جوانان دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم ضمن ارائه گزارشی بیان کرد: برای تامین خدمات توزیع برق پروژه ۱۳ هزار واحد مسکن ملی در شهرهای ساوه و اراک نیازمند ۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار هستیم.
“محمد اله‌داد” با اشاره به تامین برق به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه‌ای در استان، افزود: انجام به‌موقع پروژه‌ها نیازمند عزم همه جانبه است.
گفتنی است، نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر در پایان، از روند اجرای پروژه‌های مسکن ملی در شهرهای ساوه، اراک و شهر جدید امیرکبیر بازدید کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43470
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.