2
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان خبر داد:

عملیات آبرسانی به مناطق سیل‌زده لرستان آغاز شده است/ آماده‌باش تیم‌های عملیاتی برای تعمیر تجهیزات آب و فاضلاب

  • کد خبر : 100823
  • 24 فروردین 1402 - 21:34
عملیات آبرسانی به مناطق سیل‌زده لرستان آغاز شده است/ آماده‌باش تیم‌های عملیاتی برای تعمیر تجهیزات آب و فاضلاب
"یاسر اکبریان" از سیلابی شدن شهر برخوردار به عنوان یکی از شهرهای شهرستان دلفان در پی بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: با توجه به بارندگی‌های سیل آسایی که در استان لرستان رخ داده است یکی از شهرهای شهرستان دلفان به نام شهر برخوردار و روستاهای اطراف خط اصلی این شهر به علت سیلابی شدن رودخانه دچار مشکل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان با اشاره به سیلابی شدن برخی از مناطق استان لرستان در پی بارش‌های اخیر گفت: هم‌اکنون نیروهای شرکت آب و فاضلاب لرستان به وسیله تانکرهای آبرسان در حال آبرسانی به این شهروندان این منطقه هستند و به محض اینکه جریان رودخانه فروکش کند و حجم سیلاب کاهش یابد در خصوص تعمیر و رفع حادثه اقدمات لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “یاسر اکبریان” از سیلابی شدن شهر برخوردار به عنوان یکی از شهرهای شهرستان دلفان در پی بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: با توجه به بارندگی‌های سیل آسایی که در استان لرستان رخ داده است یکی از شهرهای شهرستان دلفان به نام شهر برخوردار و روستاهای اطراف خط اصلی این شهر به علت سیلابی شدن رودخانه دچار مشکل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان افزود: در حال حاضر همکاران بخش اتفاقات و نیروهای امدادی شرکت آب و فاضلاب استان در محل حادثه مستقر بوده و به محض اینکه جریان رودخانه فروکش کند و حجم سیلاب کاهش یابد در خصوص تعمیر و رفع حادثه اقدمات لازم صورت خواهد گرفت.

 

 

نیروگاهیان

وی یادآور شد: هم‌اکنون نیروهای شرکت آب و فاضلاب لرستان به وسیله تانکرهای آبرسان در حال آبرسانی به این شهروندان این منطقه هستند و همه تلاش و اهتمام را داریم تا مردم این شهر و روستاهایی که از این خط تامین آب می‌شوند، از نظر تامین آب شرب مشکل خاصی نداشته باشند.

لازم به ذکر است که شهر برخوردار جزو بخش‌های شهرستان دلفان بوده است که اخیرا به شهر تغییر یافته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=100823
  • نویسنده : مهدی بابایی پور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.