3

عملیات اجرایی برق‌رسانی به مکنده‌های غلات بندر شهید رجایی آغاز شد

  • کد خبر : 25431
  • 31 اردیبهشت 1399 - 16:14
عملیات اجرایی برق‌رسانی به مکنده‌های غلات بندر شهید رجایی آغاز شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، هدف از اجرای این طرح را تقویت کابل‌های تغذیه کننده پایانه غلات بندر شهید رجایی، تغییر سطح ولتاژ فشار متوسط برق شهرک شهید رجایی و ارتقا شبکه از۱۱ به ۲۰ کیلو ولت برای پایداری برق این شهرک اعلام کرد.

عملیات اجرایی تعمیرات اساسی شبکه برق‌رسانی به مکنده‌های غلات و شهرک شهید رجایی با هدف افزایش راندمان تجهیزات تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی پایانه غلات بندر شهید رجایی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا،مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، هدف از اجرای این طرح را تقویت کابل‌های تغذیه کننده پایانه غلات بندر شهید رجایی، تغییر سطح ولتاژ فشار متوسط برق شهرک شهید رجایی و ارتقا شبکه از۱۱ به ۲۰ کیلو ولت برای پایداری برق این شهرک اعلام کرد.

الله‌مراد عفیفی‌پور روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم افزود: اصلاح و تکمیل روشنایی تقاطع غیر همسطح کوثر، نصب ۸ پست برق جدید جهت پایداری شبکه ، نصب کنتورهای هوشمندAMI با قابلیت قرائت از راه دور، نصب و راه اندازی دو دستگاه دیزل ژنراتور برای تامین برق اضطراری شهرک مسکونی و هم‌چنین امحا ترانسفورماتورهای سنتی PCB از مهم‌ترین اقدامات در فرایند اجرای این طرح در مجموعه شهید رجایی است.

وی بیان داشت: انجام این طرح در راستای ارتقا و پایداری برق مورد نیاز مکنده‌های غلات و هم‌چنین سرعت‌بخشی در عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی بسیار موثر است.

نیروگاهیان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: برق‌رسانی به اسکله‌های شماره ۱۳، ۱۴، ۱۵ مجتمع بندری شهید رجایی برای تامین برق پایدار جرثقیل‌ها، مکنده‌ها و آنلودرها و همچنین نصب پایه چراغ‌های تاشو جهت پایداری شبکه روشنایی در این پایانه از دیگر هدف‌گذاری‌های این طرح است.

عفیفی‌پور افزود: این اقدام هم‌چنین باعث کاهش استهلاک تجهیزات، کاهش مصرف سوخت و افزایش راندمان بهره وری تجهیزات تخلیه و بارگیری و حفاظت از محیط زیست می‌شود.

وی مدت زمان اجرای این طرح را ۱۴ ماه و مبلغ ریالی تعیین شده برای انجام آن را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

عملیات اجرای این طرح با حضور محمد رضا الله یار عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی در ترمینال غلات مجتمع بندری شهید رجایی انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25431

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.