1
همزمان با سفر استانی رییس جمهور

عملیات اجرایی و بهره برداری از ٧٨ طرح صنعت برق منطقه ای مازندران آغاز می شود

  • کد خبر : 131403
  • 27 اردیبهشت 1403 - 12:59
عملیات اجرایی و بهره برداری از ٧٨ طرح صنعت برق منطقه ای مازندران آغاز می شود
موسوی تاکامی آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از این طرحها را  گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار در منطقه دانست و در تشریح جزییات این طرحها اظهار داشت

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر، موسوی تاکامی آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از این طرحها را  گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار در منطقه دانست و در تشریح جزییات این طرحها اظهار داشت: ٣٨ طرح جدید با اعتباری بالغ بر ١۶ هزار میلیارد تومان در طرحهای مختلف از جمله احداث پستها و خطوط انتقال و فوق توزیع این استان عملیات اجرایی آنها آغاز خواهند شد که با بهره برداری از این طرحها به ظرفیت پستهای انتقال ۴٧٢۵ مگاولت آمپر و به طول خطوط انتقال ٨٧۴ کیلومتر مدار افزوده می شود.
وی در عین حال اظهار امیدواری کرد با سرمایه گذاری بخش خصوصی، ظرف دو سال ظرفیت نصب شده نیروگاههای تجدیدپذیر و تولید پراکنده حداقل دو برابر می شوند.
به گفته وی، علاوه بر طرحهای یاد شده، ۴٠ طرح دیگر نیز که عملیات اجرایی آنها پیش از این به اتمام رسیده است، در این سفر به طور رسمی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. این طرحها شامل احداث پست و خطوط انتقال و فوق توزیع است که با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان اجرا شده که مجموعا ٩۴٠ مگاولت آمپر به ظرفیت پستهای انتقال و فوق توزیع و ٢٠٩ کیلومتر مدار به طول خطوط انتقال افزوده شده است.
مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان در پایان با بیان اینکه این این طرحها نقش مهمی در تقویت زیرساختهای شبکه برق و افزایش پایداری، بهبود کیفیت سرویس دهی و کیفیت برق در استانهای مازندران و گلستان ایفا خواهند کرد، ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح ها شاهد تحولات بزرگ در صنعت برق این دو استان باشیم و زمینه های لازم برای توسعه اقتصادی و رفاه مردم منطقه بیش از پیش فراهم شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131403

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.