4

عملیات اجرایی پروژه‌های زیر بنایی شهرک صنعتی کاسپین آغاز شد

  • کد خبر : 17378
  • 20 بهمن 1398 - 15:51
عملیات اجرایی پروژه‌های زیر بنایی شهرک صنعتی کاسپین آغاز شد

کلنگ عملیات اجرایی پروژه‌های زیر بنایی شامل زیرسازی، آسفالت، شبکه برق، آب و فاضلاب و گاز رسانی فاز توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین، به زمین زده شد.   بیشتر بخوانید نارسایی برق و گاز، شوکی بر قلب صنایع قزوین اجرای ۶۴ پروژه بزرگ صنعت آب و برق در استان قزوین نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری […]

کلنگ عملیات اجرایی پروژه‌های زیر بنایی شامل زیرسازی، آسفالت، شبکه برق، آب و فاضلاب و گاز رسانی فاز توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین، به زمین زده شد.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرنگار مهر، در نهمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور فرخزاد معاون عمرانی استاندار، احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی عملیات اجرایی پروژه‌های زیر بنایی شامل زیرسازی، آسفالت، شبکه برق، آب و فاضلاب و گاز رسانی فاز توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین آغاز شد.

این پروژه با مساحت ۳۵ هکتار و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و با ۲۵ واحد صنعتی احداث خواهد شد.

در ادامه خط انتقال و برکه‌های بی هوازی تصفیه خانه فاضلاب شهری آبیک با اعتباری ۲۰ میلیارد ریال، افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح ایستگاه سنجش آلایندگی هوا

در ادامه این مراسم همچنین ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در محل اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

ساختمان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آبیک، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویی و مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویی از دیگر برنامه‌هایی بود که در نهمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان آبیک افتتاح شد.

افتتاح ساختمان مرکز فنی و حرفه‌ای بخش خواهران

همچنین کارگاه‌های صنایع پوشاک، فناوری اطلاعات و صنایع دستی بخش خواهران مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان با مساحت ۱۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

در ادامه با حضور وارثی مدیر کل اداره بهزیستی کلید یک واحد از سه واحد مسکونی دو معلولی اداره بهزیستی شهرستان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17378

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.