0

عملیات احداث نیروگاه برق هرمز تا پایان نیمه سال ۹۹ آغاز شود

  • کد خبر : 16336
  • 08 بهمن 1398 - 21:02
عملیات احداث نیروگاه برق هرمز تا پایان نیمه سال ۹۹ آغاز شود

کناری گفت: سرمایه گذار نیروگاه برق جزیره هرمز پس از واگذاری، نسبت به شروع عملیات و احداث نیروگاه تا پایان نیمه سال ۹۹ اقدام کند.   بیشتر بخوانید واگذاری ۶۶۲۹ فقره انشعاب رایگان به مددجویان هرمزگانی ساخت و تکمیل نیروگاه‌های جدید برق در هرمزگان پیگیری شود رفت و آمد مالک نیروگاه‌های برق هرمزگان در سکوت […]

کناری گفت: سرمایه گذار نیروگاه برق جزیره هرمز پس از واگذاری، نسبت به شروع عملیات و احداث نیروگاه تا پایان نیمه سال ۹۹ اقدام کند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «عزیزاله کناری» فرماندار بندرعباس در جلسه بررسی و تعیین‌ تکلیف جانمایی زمین محل اجرای نیروگاه برق جزیره اظهار کرد: با توجه به ضرورت احداث نیروگاه برق و به منظور کاهش هزینه های سرمایه گذاری باید سرمایه گذار و مشاور بنیاد برکت تا روز شنبه هفته آینده نسبت به جانمایی محل جدید در حریم شهر هرمز بارعایت سایر واگذاری ها اقدام نماید.

وی در ادامه افزود: سرمایه گذار باید با همکاری شرکت برق منطقه ای تا‌ روز شنبه، مکان جدید را جانمایی و‌ به اداره راه و شهرسازی اعلام کند.

فرماندار بندرعباس گفت: راه و شهرسازی بلافاصله نسبت به پیگیری واگذاری آن و انجام‌ استعلامات لازم در حداقل زمان ممکن به گونه ای دنبال نماید که واگذاری حداکثر تا پایان بهمن ماه انجام‌ شود.

کناری تصریح کرد: سرمایه گذار نیز باید پس از واگذاری نسبت به شروع عملیات و احداث نیروگاه تا پایان نیمه سال ۹۹ اقدام نماید.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه سرمایه گذار اعلام آمادگی آب‌شیرین‌کن درکنار طرح مورد نظر را داشته است لازم است جانمایی زمین به گونه ای باشد که امکان احداث آب‌شیرین‌کن در آینده باشد.

جلسه بررسی و تعیین‌ تکلیف جانمایی زمین محل اجرای نیروگاه برق جزیره با حضور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، مدیر عامل‌برق منطقه ای استان، نمایندگان بنیاد برکت و عضو هیت مدیره و معاونت عمرانی بنیاد برکت، مشاور بنیاد و سایر اعضای ذیربط پس از بررسی میدانی در محل فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16336

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.