5

عملیات تأمین آب پایدار ۱۴ هزار نفر از جمعیت روستایی خرمشهر آغاز شد

  • کد خبر : 88555
  • 02 آبان 1401 - 1:37
عملیات تأمین آب پایدار ۱۴ هزار نفر از جمعیت روستایی خرمشهر آغاز شد
"محمدرضا کرمی‌نژاد" با اشاره به روند اجرایی پروژه‌های آبرسانی در خوزستان اظهار داشت: عزم دولت و توجه وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاهای خوزستان قابل توجه است به نحوی که خوزستان در تأمین آب روستاهای کشور پیشتاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز عملیات تأمین آب پایدار ۱۴ هزار نفر از جمعیت روستایی شهرستان خرمشهر در قالب طرح جهاد آبرسانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدرضا کرمی‌نژاد” با اشاره به روند اجرایی پروژه‌های آبرسانی در خوزستان اظهار داشت: عزم دولت و توجه وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاهای خوزستان قابل توجه است به نحوی که خوزستان در تأمین آب روستاهای کشور پیشتاز است.

وی افزود: جهاد آبرسانی در خوزستان با عملیات اجرایی طرح آبرسانی  به ۷ روستای غرب کارون شهرستان خرمشهر آغاز شد.مدیر‌عامل شرکت آبفای خوزستان ادامه داد: جمعیت تحت پوشش این طرح ۱۴ هزار نفر است که این پروزه با اجرای ۹ کیلومتر خط انتقال آب شرب ۲۵۰ میلیمتر اجرایی می‌شود.

کرمی‌نژاد تصریح کرد: اعتبار اجرایی این پروژه ۱۱۰ میلیارد ریال است و این پروژه نیز توسط قرارگاه کربلا با همکاری سردار خادم سید شهدا فرمانده قرارگاه اجرایی و تکمیل می‌شود.

 

 

نیروگاهیان

وی تصریح کرد: پروژه‌های آبرسانی به روستاهای خوزستان با سرعت در حال اجرا است واز آغاز دولت سیزدهم  تا امروز شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیش از یک هزار و ۶۰۰ روستای خوزستان را آبدار کرده است و در مقایسه با امار ابدار کردن روستاهای کشور خوزستان پیشتاز پروژه ابرسانی به مردم شریف این استان  بوده  است و این محصول توجه و نگاه ریاست محترم جمهور در دولت مردمی به خوزستان است.

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان با اشاره به پیشرفت پروژه‌های فاضلاب به ویژه استفاده از ماده ۵۶ فاینانس و تکمیل شبکه فاضلاب در برنامه توسعه خرمشهر و آبادان که توسط رئیس جمهور در اوایل امسال به تصویب رسید، گفت: هفته گذشته عملیات اجرایی پروژه فاضلاب آبادان و خرمشهر آغاز شد و این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی می‌شود تا باقیمانده فاضلاب خرمشهر و آبادان را از طریق تهاتر نفت تا سقف ۲ هزار میلیارد تومان که ۸۰۰ میلیارد برای خرمشهر و یک هزار و ۲۰۰ ملیارد برای آبادان انجام دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=88555
  • نویسنده : راشین نجارپور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.