2

عملیات ساماندهی شبکه برق خیابان فردوسی سنندج آغاز شد

  • کد خبر : 25305
  • 30 اردیبهشت 1399 - 12:53
عملیات ساماندهی شبکه برق خیابان فردوسی سنندج آغاز شد
هیوا لهونیان روز سه‌شنبه اظهار داشت: عملیات اصلاح، بهینه سازی و جابجایی شبکه برق خیابان فردوسی سنندج و ساماندهی این مسیر، پس از آماده شدن مقدمات، ظرف چند روز آینده اجرایی می‌شود. وی اضافه کرد: کار نقطه‌گذاری اصلاح شبکه برق در این خیابان آغاز شده است و به تدریج کابل‌ و منهول‌های قدیمی حذف و اقدام به نصب و جایگزینی شبکه‌های جدید برق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: پروژه ساماندهی شبکه برق پیاده راه خیابان فردوسی سنندج با بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار ایرنا،هیوا لهونیان روز سه‌شنبه اظهار داشت: عملیات اصلاح، بهینه سازی و جابجایی شبکه برق خیابان فردوسی سنندج و ساماندهی این مسیر، پس از آماده شدن مقدمات، ظرف چند روز آینده اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: کار نقطه‌گذاری اصلاح شبکه برق در این خیابان آغاز شده است و به تدریج کابل‌ و منهول‌های قدیمی حذف و اقدام به نصب و جایگزینی شبکه‌های جدید برق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: پس از فراهم شدن مقدمات و ارائه طرح‌های لازم، عملیات اجرایی شامل حفاری یک هزار و ۸۰۰ متر کانال، ساخت ۵۴ فقره منهول و ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر لوله‌گذاری با لوله پلی اتیلن فشار قوی آغاز ‌می‌شود.

نیروگاهیان

لهونیان اضافه کرد: اقدامات لازم برای احداث چهار هزار و ۸۲۲ متر کابل کشی فشار متوسط زمینی و چهار هزار و ۸۴۰ متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی احیای شبکه برق قدیمی و جابجایی خطوط تغذیه مسیر انجام می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در حین انجام این پروژه، اغلب خاموشی‌ها بخاطر جابجایی بار، در طول شب یا روزهای جمعه اتفاق خواهد افتاد تا مشکلی برای کسبه، بازاریان و بانک‌های واقع در مسیر روی ندهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه خاموشی‌های اعمال شده به خاطر انجام این طرح میانگین بین پنج تا ۱۰ دقیقه خواهد بود، گفت: تلاش می‌شود کار اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق پیاده‌راه فردوسی در زمان مقرر انجام شود.

لهونیان به وجود سه هزار و ۶۰ کیلومتر شبکه فرسوده برق در استان اشاره کرد و افزود: امسال برای اصلاح یک هزار و ۵۱ پست توزیع هوایی و زمینی، ۵۰ کیلومتر خطوط فشار متوسط و ۷۳۰ کیلومتر خطوط فشار ضعیف با ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار، برنامه‌ریزی شده است.

۱۰۰ درصد جمعیت شهری، تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار کردستان و ۶۵۴ هزار و ۷۲۲ مشترک، از خدمات شرکت برق استان برخوردار هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25305

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.