4

عملیات گاز رسانی به روستای محروم «غربه» آغاز شد

  • کد خبر : 16878
  • 15 بهمن 1398 - 11:42
عملیات گاز رسانی به روستای محروم «غربه» آغاز شد

بخشدار مرکزی جم گفت: روستای غربه از نعمت گاز محروم است و در سال گذشته با نگاه ویژه فرماندار جم، برق‌رسانی به این روستا انجام شد و هم‌اکنون و در دهه فجر عملیات گاز رسانی به این روستای کوهستانی آغاز شده است.   بیشتر بخوانید نشست زمین در روستای سیل‌زده و سقوط تیرهای برق جبران […]

بخشدار مرکزی جم گفت: روستای غربه از نعمت گاز محروم است و در سال گذشته با نگاه ویژه فرماندار جم، برق‌رسانی به این روستا انجام شد و هم‌اکنون و در دهه فجر عملیات گاز رسانی به این روستای کوهستانی آغاز شده است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، طاهره عبدالهی عصر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به روستای غربه، اظهار داشت: روستاهای شهرستان جم از ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های گردشگری و اقتصاد روستا برخوردارند و تلاش می‌کنیم بستر توسعه روستاها فراهم شود.

بخشدار مرکزی جم با بیان اینکه روستاهای بخش مرکزی جم در دولت تدبیر و امید از جهش بسیار خوبی در حوزه عمرانی برخوردار شده‌اند افزود: زیرساخت‌های عمران روستایی بخش مرکزی در شرایط مطلوبی است و با همکاری شوراها، دهیاران و نگاه ویژه فرماندار جم، توسعه زیرساخت‌ها با شتاب بیشتری انجام می‌شود.

وی روستای غربه را یکی از روستاهای زیبا و بکر شهرستان جم توصیف کرد و گفت: این روستا طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۲۰ خانوار با جمعیت ۶۴ نفر است و در دوره پنجم شوراها، به روستاهای دارای شورای بخش مرکزی اضافه شده است.

عبدالهی با بیان اینکه غربه تنها روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان جم است که از نعمت گاز محروم است اضافه کرد: در سال گذشته با نگاه ویژه فرماندار جم، برق رسانی به این روستا انجام شد و هم اکنون عملیات گاز رسانی به این روستای کوهستانی آغاز شد.

وی تاکید کرد: پیگیری برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستا هم در دستور کار بخشداری قرار دارد و امیدواریم در آینده شاهد تحقق یکی دیگر از مطالبات اهالی عزیز روستای غربه باشیم.

عبدالهی اظهار امیدواری کرد: با تکمیل زیرساخت‌های غربه، شاهد رونق هر چه بیشتر روستا در عرصه گردشگری و فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16878

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.