2

فاز اول طرح آبرسانی شرب به نمین و عنبران افتتاح شد/ سرمایه‌گذاری ۴۲۵ میلیارد ریالی برای افتتاح این پروژه

  • کد خبر : 58167
  • 14 شهریور 1400 - 20:47
فاز اول طرح آبرسانی شرب به نمین و عنبران افتتاح شد/ سرمایه‌گذاری ۴۲۵ میلیارد ریالی برای افتتاح این پروژه
"اکبر بهنامجو"، استاندار اردبیل در این مراسم با قدردانی از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در راستای تکمیل پروژه آبرسانی نمین و عنبران گفت: در دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی برای تکمیل این پروژه انجام یافته به‌طوریکه منابع اعتباری پروژه از 5 میلیارد ریال تا سال 98 به 425 میلیارد در دوسال اخیر رسیده است.

فاز اول طرح آبرسانی شرب به نمین و عنبران با اعتباری بالغ بر ۴۲۵ میلیارد ریالی با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “اکبر بهنامجو”، استاندار اردبیل در این مراسم با قدردانی از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در راستای تکمیل پروژه آبرسانی نمین و عنبران گفت: در دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی برای تکمیل این پروژه انجام یافته به‌طوریکه منابع اعتباری پروژه از ۵ میلیارد ریال تا سال ۹۸ به ۴۲۵ میلیارد در دوسال اخیر رسیده است.
وی با اشاره به ضرورت تلاش تمامی مسئولان استانی و کشوری برای تخصیص اعتبارات به پروژه‌های تامین آب اظهار کرد: امروز موضوع آب در اقصی نقاط دنیا به بحث مهم تبدیل شده و باید تمامی مسئولان در تخصیص منابع مالی و اعتباری به پروژه های بخش آب توجه ویژه‌ای داشته باشند.
در ادامه “علی نیکزاد” نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به دیدگاه حمایتی مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های بخش آب تصریح کرد: ما در مجلس آمادگی داریم تا برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی در سطح کشور کمک کنیم تا مردم بدون دغدغه تامین آب به زندگی خود ادامه دهند.
وی ضمن تجلیل از زحمات مدیران و مهندسان شرکت آب منطقه ای اردبیل خاطرنشان کرد: نمایندگان استان پیگیرهای خود برای تخصیص اعتبار به پروژه‌های بخش آب انجام خواهند داد تا پروژه‌های آبرسانی در سطح استان با سرعت مناسب تکمیل شوند.

 

نیروگاهیان

“عباس جنگی مرنی” مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از روند اجرایی این طرح گفت: برای اجرای فاز اول این طرح اعتباری بالغ بر ۴۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به مشخصات فنی اجرای فاز اول طرح آبرسانی نمین و عنبران اظهار داشت: در فاز اول این طرح حدود ۱۲ کیلومتر لوله پلی اتیلن سایز ۵۰۰ میلی‌متر، حدود ۹ کیلومتر لوله پلی اتیلن سایزهای ۳۵۵ و ۲۵۰ میلیمتر کار شده است.
وی با بیان اینکه در این فاز  یک باب مخزن ۴۰۰ متر مکعبی در سه راهی عنبران احداث شده است عنوان کرد: بازسازی چاه شماره ۳ واقع در محدوده روستای گللو از دیگر مشخصات فنی و اجرایی این طرح است.
جنگی مرنی خاطرنشان کرد: در فاز اول این طرح تامین ۸۰ لیتر در ثانیه آب برای شهرهای نمین و عنبران و ۵ روستای محدوده شهرستان نمین برای ۳۳ هزار نفر انجام خواهد شد و در بلندمدت و پس از اتمام طرح نیز  ۱۶۷ لیتر در ثانیه آب برای افق سال ۱۴۲۵ این منطقه به انجام خواهد رسید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علی رغم سختی‌ها و کمبود منابع آب، فعالیت‌ها در تمامی پروژه‌های بخش آب تعطیل نشده، افزود: با حمایت استاندار و نمایندگان استان در مجلس و با همت همکارانم در شرکت آب منطقه‌ای اردبیل فعالیت‌ها در تمامی پروژه‌های بخش آب استان تداوم دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=58167
  • نویسنده : بهنام دانشی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.