4

فاز دوم پروژه جهاد آبرسانی به روستاهای استان قزوین کلید خورد

  • کد خبر : 99653
  • 28 اسفند 1401 - 23:19
فاز دوم پروژه جهاد آبرسانی به روستاهای استان قزوین کلید خورد
در مراسمی با حضور سردار جمال الدین آبرومند، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن (ع)، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه@های اجرایی، تفاهم‌نامه‌های پروژه‌های محرومیت‌زدایی به امضاء طرفین رسید که از جمله آن‌ها تفاهم نامه اجرای فاز دوم پروژه جهاد آبرسانی بود.

تفاهمنامه اجرای فاز دوم پروژه جهاد آبرسانی به روستاهای استان قزوین به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در مراسمی با حضور سردار جمال الدین آبرومند، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن (ع)، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه@های اجرایی، تفاهم‌نامه‌های پروژه‌های محرومیت‌زدایی به امضاء طرفین رسید که از جمله آن‌ها تفاهم نامه اجرای فاز دوم پروژه جهاد آبرسانی بود.
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این رابطه گفت: فاز دوم پروژه جهاد آبرسانی شامل تامین آب آشامیدنی ۱۲۲ روستای استان با اعتباری معادل ۶۴۸ میلیارد تومان است که با اجرای آن مشکل آب آشامیدنی این روستاها کاملا برطرف می‌شود.
داراب بیرنوندی اضافه کرد: با اجرای فاز دوم پروژه جهاد آبرسانی، آب آشامیدنی مورد نیاز ۲۵ هزار و ۷۱۶ خانوار روستایی تحت پوشش شامل جمعیتی معادل ۸۲ هزار و ۲۶۹ نفر تامین می شود.
وی ویژگی این پروژه را استفاده از توان بسیج و سپاه در عمران و آبادی استان دانست و مدت زمان اجرای پروژه را نیز سه سال عنوان کرد که تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.
بیرنوندی همچنین شرح عملیات اجرایی پروژه را نیز شامل ۲۴۳ کیلومتر خط انتقال، ۹۷ کیلومتر شبکه توزیع، ۱۰۹ باب مخزن ذخیره، ۳۵ ایستگاه پمپاژ، حفر ۳۰ حلقه چاه و بهسازی ۵۸ دهنه چشمه عنوان کرد.

 

 

نیروگاهیان

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین فاز اول پروژه جهاد آبرسانی را تامین آب آشامیدنی ۹۶ روستا با جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر و در قالب پنج مجمتع آبرسانی روستایی برشمرد که با پیشرفت فیزیکی ۳۷ درصدی و بالاتر از میانگین کشوری در حال اجرا است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=99653
  • نویسنده : محمد آذربایجانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.