1
اطلاعیه مهم و فوری؛

فراخوان ارزیابی کیفی پیمانکاران نیروگاه‌های فتوولتائیک مقیاس کوچک

  • کد خبر : 96440
  • 18 بهمن 1401 - 20:18
فراخوان ارزیابی کیفی پیمانکاران نیروگاه‌های فتوولتائیک مقیاس کوچک
جهت هر گونه اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره 31104288-044 تماس حاصل فرمایید.

فراخوان ارزیابی کیفی پیمانکاران نیروگاه‌های فتوولتائیک مقیاس کوچک(محدود به دو برابر ظرفیت انشعاب تا سقف ۲۰۰ کیلووات)

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، در راستای شناسایی، ساماندهی و استفاده بهینه از ظرفیت خدمات پیمانکاری در حوزه نیروگاه‌های خورشیدی مقیاس کوچک فتوولتائیک، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با همکاری سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) در نظر دارد نسبت به ارزیابی صلاحیت پیمانکاران نیروگاه‌های فتوولتائیک مقیاس کوچک جهت درج در لیست پیمانکاران ذیصلاح سامانه مهرسان اقدام نماید.

لذا ضروری است تمامی پیمانکاران فعال در حوزه احداث نیروگاه های خورشیدی شامل پیمانکاران ثبت شده در سامانه مهرسان و یا پیمانکاران پایه نیرو علاقه مند و واجد شرایط ضمن تکمیل فرم ارزیابی پیمانکاران، تمامی مدارک و مستندات خود را براساس اطلاعات در خواستی در دستورالعمل ارزیابی کیفی پیمانکاران نیروگاه فتوولتائیک مقیاس کوچک ( فایل شماره

۱) و تکمیل فایل اکسل اطلاعات متقاضیان ( فایل اکسل شماره ۲) حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۲۶ / ۱۱/ ۱۴۰۱ ارسال نمایند. لازم به ذکر است به درخواستهای بعد از مهلت فراخوان ترتیب اثر داده نخواهد شد

نکات الزامی در خصوص نحوه تکمیل فرم‌های ارزیابی به شرح ذیل می‌باشد؛

۱٫ در اساسنامه شرکت متقاضی، انجام خدمات احداث نیروگاه یا پیمانکاری در رشته نیرو یا حوزه انرژی های تجدید پذیر ذکر شده باشد، تصاویر اساسنامه شرکت، آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی باید ارائه شود.

۲٫ ارائه گواهی صلاحیت ایمنی یا گواهی حضور در دوره های ایمنی از مراکز مورد تایید وزارت کار برای حداقل یکی از پرسنل فنی و کارگاهی شرکت الزامی بوده و در صورت عدم ارائه، مدارک ارسالی مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

۳٫ شرکت متقاضی می بایست تمامی مدارک مربوط به شیت‌های پر شده در فایل اکسل (فایل پیوستی) را در قالب سی دی و مستندات کاغذی به نحوی که در هر پوشه مدارک به صورت مجزا دسته بندی شده باشند را ظرف مهلت اعلام شده فراخوان ارسال شود.

۴٫ در صورت نیاز به ارائه اطلاعات بیشتر مربوط به بندهای این دستورالعمل، صفحات اضافی به آن پیوست گردد.

۵٫ اصالت مدارک در صورت لزوم صحه گذاری شده و ارائه هر گونه مدارک خلاف واقع، منجر به خارج شدن شرکت متقاضی از روند ارزیابی و ابطال ارزیابی خواهد شد و شرکت متقاضی با ارسال مدارک و مستندات و با مهر و امضاهای مجاز خود موارد مندرج در اسناد را تایید و قبول می نماید.

۶٫ شرکت متقاضی، باید تمام صفحات، مدارک و مستندات لازم را مطابق معیارهای ارزیابی، ممهور به مهر شرکت به همراه درخواست خود را ظرف مهلت اعلام شده فراخوان ارسال نماید.

جهت هر گونه اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره ۳۱۱۰۴۲۸۸-۰۴۴ تماس حاصل فرمایید.

 

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=96440
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.