4

فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای گردشگری آبی در ۳ سد مخزنی استان گلستان

  • کد خبر : 37550
  • 15 آذر 1399 - 18:24
فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای گردشگری آبی در ۳ سد مخزنی استان گلستان
کارشناسان و دست‌اندرکاران حوزه گردشگری در گلستان معتقدند استفاده از ظرفیت بسترهای آبی این استان شمالی برای راه‌اندازی مراکز تفریحی و گردشگری، از راه‌های توسعه گردشگری و افزایش درآمد ساکنان این مناطق است.

دبیر کارگروه گردشگری شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان گفت: در راستای اجرای شیوه‌نامه اجرایی فعالیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات آبی پیرامون آنها، سد بزرگ مخزنی “دانشمند” و سدهای کوچک مخزنی “محمدآبادکتول” و “توشن گرگان” آگهی فراخوان عمومی ارزیابی کیفی و مزایده شناسایی سرمایه‌گذار منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محسن جدیدی” اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون برای جذب سرمایه‌گذار در زمینه گردشگری آبی ۹ سد مخزنی استان آگهی فراخوان عمومی منتشر شده که برای سه مورد سرمایه‌گذار مراجعه کرده و مراحل در حال انجام است.

وی افزود: بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است تا پایان سال جاری، ۲۵ نقطه در سدها و تاسیسات آبی استان که به‌دلیل برخورداری از ظرفیت مناسب توسعه گردشگری آماده گذراندن مراحل اداری جذب سرمایه‌گذاران است، فراخوان جذب سرمایه‌گذار به ترتیب اولویت انجام شود.

گفتنی است، کارشناسان و دست‌اندرکاران حوزه گردشگری در گلستان معتقدند استفاده از ظرفیت بسترهای آبی این استان شمالی برای راه‌اندازی مراکز تفریحی و گردشگری، از راه‌های توسعه گردشگری و افزایش درآمد ساکنان این مناطق است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=37550
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.