3

فراخوان مشارکت در توسعه فناوری و تجاری‌سازی جبران سازهای توان راکتیو استاتیک

  • کد خبر : 28891
  • 24 تیر 1399 - 9:42
فراخوان مشارکت در توسعه فناوری و تجاری‌سازی جبران سازهای توان راکتیو استاتیک
در این طرح مشارکتی، در فاز اول، دانش فنی «طراحی و ساخت جبران ساز توان راکتیو استاتیک پست svc لوشان» توسعه و دانش فنی آن به شرکت مزبور انتقال داده می‌شود و در فاز بعد تجاری‌سازی فناوری و تجهیزات انجام و محصول به صنعت برق و سایر صنایع مرتبط عرضه می‌شود.

فراخوان مشارکت در توسعه فناوری و تجاری‌سازی جبران سازهای توان راکتیو استاتیک

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپژوهشگاه نیرو، در نظر دارد بمنظور توسعه فناوری و تجاری‌سازی جبران سازهای توان راکتیو استاتیک (SVC)، با شرکت‌های متقاضی، مشارکت نماید. در این طرح مشارکتی، در فاز اول، دانش فنی «طراحی و ساخت جبران ساز توان راکتیو استاتیک پست svc لوشان» توسعه و دانش فنی آن به شرکت مزبور انتقال داده می‌شود و در فاز بعد تجاری‌سازی فناوری و تجهیزات انجام و محصول به صنعت برق و سایر صنایع مرتبط عرضه می‌شود.
از کلیه شرکت‌های تولیدکننده، مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد، هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان که تمایل به مشارکت در طرح فوق الذکر را دارند، دعوت به عمل می‌آید حداکثر تا پایان وقت اداری روز ‌سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۴/۳۱ و از طریق ارسال نامه رسمی به شماره فکس ۸۸۰۷۹۴۳۹-۰۲۱ و یا آدرس ایمیل petdc@nri.ac.ir مراتب آمادگی خود را اعلام نمایند.
آدرس: تهران- شهرک غرب- انتهای بلوار دادمان- پژوهشگاه نیرو- پژوهشکده انتقال
تلفن: ۸۸۰۷۹۳۸۵-۰۲۱
وب سایت: www.nri.ac.ir
تلفن همراه: ۰۹۱۲۵۳۵۹۵۳۴

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28891

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.