2

فراخوان وزارت نیرو برای انتخاب ۲ سمت آموزشی و تحقیقاتی

  • کد خبر : 27613
  • 03 تیر 1399 - 19:56
فراخوان وزارت نیرو برای انتخاب ۲ سمت آموزشی و تحقیقاتی
وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی دولت دوازدهم و ايجاد فرصت‌هاي برابر براي همه افراد واجد شرایط عمومي و تخصصي خدمت‌گزاري، با لحاظ مجموعه اسناد بالادستي و رعايت مواد قانوني ذيربط، براي سمت‌های «مدیرکل دفتر آموزش، تحقیقات و فن‌آوری» و «رئیس موسسه تحقیقات آب» دعوت به اعلام آمادگي مي‌نمايد.

وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی دولت دوازدهم، فراخوان جدید خود را به‌منظور انتخاب افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری برای دو سمت آموزشی و تحقیقاتی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی خدمت‌گزاری، با لحاظ مجموعه اسناد بالادستی و رعایت مواد قانونی ذیربط، برای سمت‌های «مدیرکل دفتر آموزش، تحقیقات و فن‌آوری» و «رئیس موسسه تحقیقات آب» دعوت به اعلام آمادگی می‌نماید.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع از شرایط احراز، وظایف مربوطه و همچنین تکمیل فرم درخواست، تا ۱۵ تیرماه به تارنمای وزارت نیرو به نشانی www.moe.gov.ir مراجعه کنند.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27613

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.