4

فرسودگی شدید شبکه های برق شهرستان رشت

  • کد خبر : 27310
  • 30 خرداد 1399 - 12:40
فرسودگی شدید شبکه های برق شهرستان رشت
میر شمس مومنی زاده اظهار داشت: در زمستان با کمترین بارش برف شبکه برق شهرستان قطع می شود و در تابستان نیز با خاموشی های مکرر و اختلال در سیستم کار وسایل برقی مردم دچار مشکل می شوند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه مشکلات زیادی در حوزه برق داریم؛ گفت :از جمله آنها فرسودگی شدید شبکه های برق این شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا،میرشمس مومنی زاده غروب پنجشنبه در جلسه پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان رشت افزود: امروز با ضعف تولید برق و ناپایداری جدی آن در شهرستان مواجهیم واین مشکل در فصل های زمستان و تابستان به نحوی خود را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: در زمستان با کمترین بارش برف شبکه برق شهرستان قطع می شود و در تابستان نیز با خاموشی های مکرر و اختلال در سیستم کار وسایل برقی مردم دچار مشکل می شوند.

وی با تاکید بر این مطلب که به مشکلات و مطالبات مردم در حوزه برق و سایر حوزه ها باید توجه جدی شود، خاطر نشان کرد: به طور قطع در پرتو تعامل و همگرایی می توانیم قدم های مؤثری برای رفع مشکلات برداریم.

نیروگاهیان

وی بیان داشت: هزینه ارایه خدمات از جمله در حوزه برق را از مردم می گیریم بنابراین مردم حق مضاعفی در این باره دارند ضمن اینکه به دلیل فروش خدمات، وظیفه ما هم مضاعف است.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه پیشنهاد کرد : موضوع بخشودگی گرمسیری جزو مصوبات این جلسه به تهران ارائه شود تا کمکی برای مردم شهرستان رشت باشد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مطالباتی که مردم از ما دارند در حوزه برق است که با زندگی روزمره مردم آمیخته است و این حداقل امکانات و خدماتی است که باید برای مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27310

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.