2

فرسودگی پایه‌های برق روستای تهلو انگوران رفع شده است

  • کد خبر : 10219
  • 14 آذر 1398 - 13:34
فرسودگی پایه‌های برق روستای تهلو انگوران رفع شده است

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از رفع فرسودگی و خوردگی پایه‌های برق روستای تهلو انگوران بندرخمیر خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز شبکه برق‌ رسانی به صورت کامل نوسازی شده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با توجه به ثبت سوژه مردمی با عنوان […]

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از رفع فرسودگی و خوردگی پایه‌های برق روستای تهلو انگوران بندرخمیر خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز شبکه برق‌ رسانی به صورت کامل نوسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با توجه به ثبت سوژه مردمی با عنوان «اداره برق ناحیه سه بندرعباس کاری کند» در سامانه فارس من این رسانه، این موضوع را با مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در میان گذاشتم.

فاطمه دیالمه ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس،‌ اظهار داشت: پس از اعلام گزارشات مردمی مبنی بر مشکل فرسودگی و خوردگی پایه‌های برق جنب پارک و منازل مسکونی روستای‌ تهلو انگوران بندرخمیر، این مورد توسط کارشناسان مربوطه این شرکت مورد بازدید میدانی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از بازدید میدانی کارشناسان این شرکت مبنی بر‌ اصلاح تعداد دو پایه بتونی شبکه فشار متوسط در محدوده پارک این روستا، هر دو پایه‌ بتونی تیرهای برق مورد اصلاح قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان بیان کرد: در حال حاضر نیز شبکه برق‌ رسانی محدوده مذکور به طور کامل نوسازی‌‌ و مشکل برطرف شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10219

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.