3
معاون نگهداری و تعمیرات خبر داد؛

فصل تعمیراتی واحد‌های چهارگانه نیروگاه شهید مفتح آغاز شد

  • کد خبر : 114949
  • 04 آبان 1402 - 17:24
فصل تعمیراتی واحد‌های چهارگانه نیروگاه شهید مفتح آغاز شد
معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه همدان گفت: براساس مجوز شرکت مدیریت شبکه برق کشور، واحد شماره ۴ این نیروگاه با ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات برای تعمیرات دوره ای به مدت ۸ روز از شبکه برق کشور جدا شد و فصل تعمیراتی در این مجموعه تولیدی آغاز شد.

همزمان با خروج واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح برای انجام تعمیرات دوره ای، فصل تعمیراتی واحدهای چهارگانه نیروگاه شهید مفتح همدان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح؛ معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه همدان گفت: براساس مجوز شرکت مدیریت شبکه برق کشور، واحد شماره ۴ این نیروگاه با ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات برای تعمیرات دوره ای به مدت ۸ روز از شبکه برق کشور جدا شد و فصل تعمیراتی در این مجموعه تولیدی آغاز شد.

مسعود جاویدانی با اشاره به تخصص و توان داخلی این نیروگاه افزود: انجام اقدامات تعمیراتی در این دوره توسط کارکنان نیروگاه و کارگران بومی منطقه انجام می شود.

معاون تعمیرات نیروگاه شهید مفتح با اشاره به عبور موفق نیروگاه از تابستان امسال گفت: به نحوی برنامه ریزی شده است که واحدهای نیروگاه برای اوج مصرف تابستان سال آینده با آمادگی کامل دراختیار شبکه قرار گیرد.

 

 

نیروگاهیان

نیروگاه حرارتی شهید مفتح همدان از چهار واحد بخار ۲۵٠ مگاواتی تشکیل شده که با عمر بیش از ۲۹ سال حدود ۲ درصد از برق کشور را تأمین می کند، این نیروگاه با ظرفیت تولید هزار مگاوات در دشت کبودرآهنگ(کیلومتر ۴۵ جاده همدان – تهران)، قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=114949
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.