5

فعالیت های اداره کارگاه های معاونت تعمیرات ونگهداری در تعمیرات اساسی واحد سه بخار نیروگاه بندرعباس

  • کد خبر : 24241
  • 20 اردیبهشت 1399 - 21:57
فعالیت های اداره کارگاه های معاونت تعمیرات ونگهداری در تعمیرات اساسی واحد سه بخار نیروگاه بندرعباس
بلوچی پور گفت :در بخش برش کاری و مونتاژ، داکت هاي معیوب متصل به دودکش و اکسپنشن ها، برش كاري وپس از تعميرات مجددا در محل خود مونتاژ شد.

اداره کارگاههای عمومی نیروگاه بندرعباس ،از اجرای موفقیت آمیز امور محوله به این امور در تعمیرات اساسی واحد سه بخار نیروگاه بندرعباس در بخش برشکاری و جوشکاری قطعات خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان ،بلوچی پور گفت :در بخش برش کاری و مونتاژ، داکت های معیوب متصل به دودکش و اکسپنشن ها، برش کاری وپس از تعمیرات مجددا در محل خود مونتاژ شد.

نیروگاهیان

رییس اداره امور کارگاهها افزود : در ادامه برش کاری ، اکسپنشن های دایره ای معیوب مسیر دی سوپرهیت ها و مسیر آب تغذیه اکونومایزر و قسمتهای معیوب بدنه لانگسترومهای شماره ۱و۲ توسط تیم متخصصین جوشکاری و ترمیم شد ونیز لوله های ورودی و خروجی آب دریای c.w.pump و باتر فلای والوهای شماره ۵و۶، تقویت و در ایستگاه پمپاژ نیز ،قاب اسکرینهای متحرک و برش کاری بدنه اسکرین های متحرک شماره ۷و۸ و ساخت بدنه جدید آن در این امور با همت و تلاش کارکنان و متخصصین نیروگاه بندرعباس با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24241

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.