2

فعالیت در میدان نفتی ناصریه عراق از سر گرفته شد

  • کد خبر : 12933
  • 11 دی 1398 - 9:20
فعالیت در میدان نفتی ناصریه عراق از سر گرفته شد

فعالیت در میدان نفتی ناصریه عراق از سر گرفته شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازتسنیم ،وزارت نفت عراق اعلام کرد فعالیت در میدان نفتی ناصریه در جنوب عراق آغاز شده است؛ ولی رسیدن به تولید کامل در این میدان نفتی تا دو روز طول خواهد کشید. معترضان در روز شنبه وارد این […]

فعالیت در میدان نفتی ناصریه عراق از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازتسنیم ،وزارت نفت عراق اعلام کرد فعالیت در میدان نفتی ناصریه در جنوب عراق آغاز شده است؛ ولی رسیدن به تولید کامل در این میدان نفتی تا دو روز طول خواهد کشید. معترضان در روز شنبه وارد این میدان نفتی شدند و کارکنان را مجبور کردند تا برق را از ایستگاه کنترل قطع کنند. به این ترتیب تولید در این میدان نفتی با ظرفیت تولید روزانه ۸۰ تا ۸۵ هزار بشکه متوقف شد. این اولین باری بود که معترضان کل یک میدان نفتی را می‌بستند. آنها در گذشته راه‌های ورود به پالایشگاه‌ها و بنادر را مسدود کرده بودند. با این حال وزارت نفت عراق اعلام کرده بود این اقدام تاثیری در صادرات این کشور نگذاشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12933

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.