5

فعالیت ۲۰ تیم نظارتی توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بر مصرف برق ادارات

  • کد خبر : 80461
  • 09 تیر 1401 - 16:44
فعالیت ۲۰ تیم نظارتی توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بر مصرف برق ادارات
"طاهر کیامهر" ضمن اشاره به نقش ادارات و دستگاه‌های اجرایی در کاهش مصرف برق، بیان کرد: تیم‌های نظارتی این شرکت از ابتدای شروع پیک بار تابستان ۱۴۰۱، به صورت مداوم و مستمر مصرف برق دستگاه‌ها و ادارات سطح استان را مورد پایش قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: تیم‌های نظارتی این شرکت در سراسر استان به صورت روزانه با مراجعه به ادارات، روند مصرف برق این مراکز را بر اساس مصوبه دولت مورد سنجش و رصد قرار می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “طاهر کیامهر” ضمن اشاره به نقش ادارات و دستگاه‌های اجرایی در کاهش مصرف برق، بیان کرد: تیم‌های نظارتی این شرکت از ابتدای شروع پیک بار تابستان ۱۴۰۱، به صورت مداوم و مستمر مصرف برق دستگاه‌ها و ادارات سطح استان را مورد پایش قرار می‌دهند.

وی همچنین تصریح کرد: ۲۰ تیم سنجش، میزان همکاری هزار دستگاه دولتی در ۱۷ شهرستان استان را در برنامه‌های کاهش بار مصرف برق در ساعات اوج بار بازرسی و نظارت می‌کنند.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاه‌های آذربایجان غربی در راستای اجرای برنامه‌های پیک تابستان، از مورخ ۲۲ خردادماه یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند و خاموشی‌های پس از این ساعت نیز مورد رصد قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: چگونگی مصرف برق ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر مشترکان باشد و به همین منظور تمامی ادارات در سال‌جاری مکلف شده‌اند با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود، مصرف برق خود را طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت نیرو کاهش دهند.

کیامهر خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ۹۲۲ اداره در سطح استان مورد بازدید تیم نظارتی این شرکت قرار گرفته است که مجموعا ۳۱۰ اخطاریه صادر و در ادامه بی‌توجهی و پرمصرفی این ادارات، برق ۳۸ اداره قطع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=80461
  • نویسنده : کبری جوادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.