8

فعالیت ۵۱ نیروگاه خورشیدی خانگی در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 7884
  • 13 مهر 1398 - 6:28
فعالیت ۵۱ نیروگاه خورشیدی خانگی در استان کرمانشاه

فعالیت ۵۱ نیروگاه خورشیدی خانگی در استان کرمانشاه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طی دو سال گذشته به منظور ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای مددجویان تحت حمایت ۵۱ پروژه نیروگاه خورشیدی خانگی در استان اجرا و به بهره برداری رسیده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا وسیما […]

فعالیت ۵۱ نیروگاه خورشیدی خانگی در استان کرمانشاه

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طی دو سال گذشته به منظور ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای مددجویان تحت حمایت ۵۱ پروژه نیروگاه خورشیدی خانگی در استان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه، رشید جلیلیان با بیان اینکه این نیروگاه‌ها در منازل خانوار‌های ساکن در روستا‌ها راه فعالیت ۵۱ نیروگاه خورشیدی خانگی در استان کرمانشاهاندازی شده اند، افزود: این طرح‌های اشتغال به خانوار‌های تحت حمایتی داده شده که توانایی انجام کار دیگری را نداشته اند.

وی خاطرنشان کرد: به هر یک از مجریان طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی حدود ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، بیان کرد: برق تولیدی این نیروگاه‌های کوچک خانگی توسط شرکت توزیع خریداری می‌شود.
جلیلیان یادآور شد: هر نیروگاه خانگی ماهانه بیش از ۸۰۰ هزار تومان برای خانوار‌های مددجو ساکن روستا‌ها درآمدزایی دارد.

وی با بیان اینکه کاهش مهاجرت مددجویان از روستا به شهر، توسعه فرصت‌های شغلی، کسب درآمد و تولید انرژی پاک و غیرآلاینده از جمله اهداف اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی خانگی است، اظهار داشت: امیدواریم در سال جاری با افزایش قیمت خرید برق تولیدی توسط شرکت توزیع برق، طرح‌های بیشتری از نیروگاه‌های خورشیدی خانگی برای مددجویان تحت حمایت در استان به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7884

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.