4

فوت یک نفر بر اثر برق گرفتگی در اصفهان

  • کد خبر : 11821
  • 02 دی 1398 - 15:44
فوت یک نفر بر اثر برق گرفتگی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از فوت یک نفر در اثر برق گرفتگی در یکی از مناطق این شهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “محمد رضا خدادوست” اظهار داشت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام یک مورد برق گرفتگی ، بلافاصله ماموران انتظامی […]

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از فوت یک نفر در اثر برق گرفتگی در یکی از مناطق این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “محمد رضا خدادوست” اظهار داشت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام یک مورد برق گرفتگی ، بلافاصله ماموران انتظامی این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران هنگامی که به اعزام شدند مشاهده کردند فردی به علت برق گرفتگی جان خود را از دست داده و تلاش عوامل اورژانس نیز برای احیای او بی فایده ماند.

این مقام انتظامی بیان داشت: جسد متوفی برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد و علت کارشناسی وقوع این حادثه نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11821

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.