5

قدردانی رئیس دفتر رئیس‌جمهور از تغییر الگوی مصرف سوخت نیروگاه‌ها در وزارت نیرو

  • کد خبر : 30501
  • 20 مرداد 1399 - 20:58
قدردانی رئیس دفتر رئیس‌جمهور از تغییر الگوی مصرف سوخت نیروگاه‌ها در وزارت نیرو
"محمود واعظی" در نامه‌ای خطاب به "رضا اردکانیان" وزیر نیرو، تاثیر اقدامات این وزارتخانه را در حفظ و حراست از محیط زیست، مثبت و قابل توجه ارزیابی کرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور از اقدامات وزارت نیرو برای تغییر الگوی مصرف سوخت نیروگاه‌ها، کاهش منابع آلاینده‌ها و اهتمام در تامین حقابه تالاب‌ها طی سال ۱۳۹۸ قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمود واعظی” در نامه‌ای خطاب به “رضا اردکانیان” وزیر نیرو، تاثیر اقدامات این وزارتخانه را در حفظ و حراست از محیط زیست، مثبت و قابل توجه ارزیابی و عنوان کرد: با توجه به بررسی مستندات ارائه شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص اقدامات آن وزارتخانه نسبت به تغییر الگوی مصرف سوخت نیروگاه‌ها و کاهش منابع آلاینده‌ها و اهتمام در تامین حقابه تالاب‌ها طی سال ۱۳۹۸ که اثرات مثبت و قابل توجهی در حفظ و حراست از محیط زیست بر جای گذاشته است؛ بدین وسیله از مدیریت و مساعی جنابعالی و همکارانتان تشکر و قدردانی می‌شود.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=30501

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.