3

قرارداد فروش پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بویین زهرا به شرکت فولاد آرین امضا شد

  • کد خبر : 56259
  • 17 مرداد 1400 - 22:42
قرارداد فروش پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بویین زهرا به شرکت فولاد آرین امضا شد
استاندار قزوین در این جلسه گفت: دو سال اخیر سخت‌ترین سال‌های حوزه‌ دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق بوده، به طوری که با کمبود بارش سالیانه، خشکسالی گسترده، سیل، افزایش مصارف آب و برق، کمبود اعتبارها و تحریم های دشمنان مواجه بوده ایم.

در مراسمی با حضور استاندار قزوین، معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و نیز مدیران استانی زیرمجموعه وزارت نیرو، قرارداد فروش پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بویین زهرا، بین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و قاسمی، مدیرعامل شرکت فولاد آرین امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، استاندار قزوین در این جلسه گفت: دو سال اخیر سخت‌ترین سال‌های حوزه‌ دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق بوده، به طوری که با کمبود بارش سالیانه، خشکسالی گسترده، سیل، افزایش مصارف آب و برق، کمبود اعتبارها و تحریم های دشمنان مواجه بوده ایم.
“هدایت الله جمالی پور” با تقدیر از دستگاه‌های مذکور افزود: مدیریت امور در چنین وضعیتی بسیار سخت و جهادی بود و خوشبختانه مدیران استان عملکرد موفقی بروز داده و ضمن ارزش آفرینی به ادامه توسعه استان کمک کردند.
“سید حمیدرضا کشفی” معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این نشست وضعیت آب و برق استان را با وجود مشکلات، پایدار عنوان کرد و یادآور شد: بارش‌های زیاد در سال گذشته و وقوع خشکسالی در سال جاری نشان می‌دهد که ما با اثرهای سوء تغییر اقلیم مواجه هستیم و باید خود را برای چنین شرایطی مهیا کنیم.

 

نیروگاهیان

کشفی ادامه داد: در نگاه کلان مدیریتی کشور به مسئله آب و برق استان قزوین به صورت ویژه و زیربنایی توجه شده تا پایداری خدمات و رضایت عمومی بیش از گذشته افزایش یابد.
وی همچنین پروژه واگذاری پساب تصفیه‌خانه شهر بویین زهرا به بخش خصوصی را شروعی برای استان قزوین دانست که فواید توسعه‌ای و زیست محیطی آن برای مردم خواهد بود.
در ابتدای این مراسم نیز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، ضمن ارائه گزارشی از سیمای آب استان، از تامین اعتبارهای مورد نیاز برای اتمام پروژه سامانه شرق شهر قزوین، انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان، تامین آب برای شهرهای محمدیه و مهرگان و نیز منطقه عظیمیه، آبرسانی به شهر تاکستان و مشکل بافت مناطق فرسوده شهر قزوین برای اجرای پروژه های آبرسانی را به عنوان عمده ترین مشکلات موجود نام برد.
“داراب بیرنوندی” همچنین از خسارت ۱۵۰ میلیارد ریالی سیل روزهای اخیر به منابع، تاسیسات و تجهزات تامین آب آشامیدنی مردم در شهر معلم کلایه و ۱۵ روستای منطقه الموت و آوج خبر داد که به صورت فوریتی برطرف و آب مورد نیاز مردم برقرار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=56259
  • نویسنده : محمد آذربایجانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.