5

قطعی آب در جوانرود صدای فرماندار را هم در آورد

  • کد خبر : 25662
  • 03 خرداد 1399 - 21:16
قطعی آب در جوانرود صدای فرماندار را هم در آورد
رستگار یوسفی در جلسه پیگیری مشکل کمبود آب شرب شهر جوانرود با تاکید بر بررسی و تسریع در حل این مشکل، اظهار داشت: بسیاری از نقاط شهر با کمبود آب مواجه هستند، مشکل کمبود آب جدی است و کم‌کاری مدیران و پرسنل آب و فاضلاب پذیرفتنی نیست.

فرماندار جوانرود گفت: مشکل کمبود آب در این شهرستان جدی است و کم کاری مدیران و پرسنل آب و فاضلاب پذیرفتنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی در جلسه پیگیری مشکل کمبود آب شرب شهر جوانرود با تاکید بر بررسی و تسریع در حل این مشکل، اظهار داشت: بسیاری از نقاط شهر با کمبود آب مواجه هستند، مشکل کمبود آب جدی است و کم‌کاری مدیران و پرسنل آب و فاضلاب پذیرفتنی نیست.

وی افزود: درست است که میزان مصرف آب بیشتر شده اما از لحاظ تامین آب به مخازن مشکلی وجود ندارد و در این راستا قصور و کم‌کاری مسؤولان آب و فاضلاب پذیرفتنی نیست.

نیروگاهیان

فرماندار جوانرود افزود: علاوه بر شهر جوانرود، روستاهایی هم که از خط انتقال آب شهری تغذیه می‌کنند با کمبود آب مواجه هستند.

یوسفی تصریح کرد: مدیریت صحیح توزیع آب، جمع‌آوری و جلوگیری از انشعاب‌های غیرمجاز، پایش و جلوگیری از هدر رفت آب و برنامه زمان‌بندی برای مصرف آب روستایی و جمع‌آوری انشعاب‌های غیرضروری از مهمترین برنامه‌هایی است که می‌تواند برای حل مشکل کم آبی موثر باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25662

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.