2

قطعی برق هشت اداره پرمصرف آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 134232
  • 04 تیر 1403 - 10:35
قطعی برق هشت اداره پرمصرف آذربایجان‌غربی
طاهر کیامهر افزود: مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی از ابتدای اجرای طرح مدیریت بار یعنی از ۱۶ خرداد ماه در استان، با دقت مورد پایش قرار می‌گیرد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، طاهر کیامهر افزود: مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی از ابتدای اجرای طرح مدیریت بار یعنی از ۱۶ خرداد ماه در استان، با دقت مورد پایش قرار می‌گیرد و در همین زمینه اخطارهایی صادر و نسبت به قطع برق دستگاه های پر مصرف اقدام می‌شود. او اضافه کرد: در همین زمینه صبح امروز پس از مراجعه اکیپ‌های ارزیابی و نظارت، برق هشت اداره پر مصرف استان که نسبت‌ به اخطارها بی توجه بودند، قطع شد. کیامهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ مورد اخطاریه قطعی برق نیز برای ادارات و بانک‌های پر مصرف استان صادر شد که در صورت رعایت‌نشدن سقف مجاز مصرف توسط این ادارات و پس از صدور اخطاریه قبلی، برق این ادارات پرمصرف قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به افزایش بی سابقه مصرف برق استان در سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: در روزهای گذشته مصرف برق استان به طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته و رکورد پیک بار سال گذشته زده شد. کیامهر گفت: در زمان اوج بار روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه امسال، یک هزار و ۱۵۱ مگاوات مصرف در آذربایجان غربی ثبت شد که نشان دهنده ۹ درصد افزایش بار نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134232

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.