5

قطعی برق و شرایط بد آب و هوا نتوانست خللی در تولید کروم Tharisa ایجاد کند

  • کد خبر : 14938
  • 28 دی 1398 - 20:29
قطعی برق و شرایط بد آب و هوا نتوانست خللی در تولید کروم Tharisa ایجاد کند

تولید کروم Tharisa در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ با وجود وضعیت بد آب و هوا و محدودیت برق شرکت Eskom کاهش نداشت. این شرکت همچنین در ادامه انتظار دارد که طی نیمه دوم ۲۰۲۰ عملکرد بهتری ثبت کند.   بیشتر بخوانید زیان چند میلیون دلاری سامسونگ به خاطر قطع برق قطعی اینترنت صنعت برق […]

تولید کروم Tharisa در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ با وجود وضعیت بد آب و هوا و محدودیت برق شرکت Eskom کاهش نداشت. این شرکت همچنین در ادامه انتظار دارد که طی نیمه دوم ۲۰۲۰ عملکرد بهتری ثبت کند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از Fastmarkets MB، شرکت معدنی آفریقای جنوبی Tharisa در سه ماهه منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ بالغ بر ۳۴۲ هزار و ۵۰۰ تن کروم تولید کرد. تولید کروم این شرکت در سه ماهه پیش از آن ۳۴۱ هزار و ۹۰۰ تن و در مدت مشابه سال گذشته ۳۰۵ هزار و ۴۰۰ تن بود. اما تولید گرید خاص کنسانتره کروم (که در تولید کل شامل شده) از ۸۹ هزار و ۵۰۰ تن در سه ماهه سوم به ۸۱ هزار و ۵۰۰ تن در فصل پایانی سال ۲۰۱۹ افت داشت، با این حال، این میزان همچنان نسبت به ۷۲ هزار تن در مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود.

میانگین قیمت فروش کنسانتره کروم در قصل چهارم حدود ۱۴۵ دلار بر تن ارزیابی شد که نسبت به ۱۴۸ دلار بر تن در سه ماهه پیش از آن و ۱۶۴ دلار بر تن در مدت مشابه سال گذشته در سطح پایین‌تری قرار داشت. قیمت کانسنگ کروم در این سه ماهه نیز به‌دلیل افزایش موجودی و کاهش تقاضا تحت فشار بود. قیمت CIF وارداتی چین برای شاخص کنسانتره کروم ۴۲ درصد منطقه UG2 آفریقای جنوبی در پایان دسامبر ۱۳۰ دلار بر تن ارزیابی شد در حالی که این میزان در آغاز فصل ۱۵۵ دلار بر تن بود.

شرکت Tharisa اعلام کرد که قیمت اخیر کروم ناپایدار است. اما انتظار می‌رود قیمت کنسانتره در ۳ماهه جاری در همین سطوح باقی بماند و احتمال بهبود در سه ماهه بعدی وجود دارد. تولیدکنندگان آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۹ و همچنین در آغاز ۲۰۲۰ به دلیل کمبود ظرفیت تولید برق شرکت دولتی Eskom با قطعی برق مقطعی دست‌وپنچه نرم می‌کنند. تولید برق شرکت Tharisa اثر منفی محدودیت برق و وقفه تولید را کاهش داد.

به طور کلی، عملکرد شرکت Tharisa با وجود مشکلات آب و هوایی و قطعی برق، مطابق با انتظارات بود. این شرکت همچنین انتظار دارد که در نیمه دوم ۲۰۲۰ عملکرد بهتری ثبت کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14938

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.