6

قطعی مکرر آب بر اثر نوسانات برق می باشد

  • کد خبر : 20061
  • 05 فروردین 1399 - 21:33
قطعی مکرر آب بر اثر نوسانات برق می باشد

مسوول آب فاضلاب شهری قلعه رئیسی علت قطعی آب را نوسانات برق دانست. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، رضا ارغا در خصوص بیانات امام جمعه قلعه رئیسی از قطعی مکرر آب این شهر ضمن تقدیر از دلسوزها و تلاش امام جمعه محترم عنوان کرد: قطعی مکرر آب در […]

مسوول آب فاضلاب شهری قلعه رئیسی علت قطعی آب را نوسانات برق دانست.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، رضا ارغا در خصوص بیانات امام جمعه قلعه رئیسی از قطعی مکرر آب این شهر ضمن تقدیر از دلسوزها و تلاش امام جمعه محترم عنوان کرد: قطعی مکرر آب در روزهای گذشته بر اثر نوسانات برق است و در ماه های گذشته هم شاهد چنین مشکلی بودیم.

 

نیروگاهیان

مسوول آب فاضلاب شهری قلعه رئیسی یادآور شد: در ماه های گذشته هم چند مورد قطعی آب داشتیم که همه بر اثر نوسانات برق است و اگر نوسانات برق نباشد اصلا مشکلی ندارد.

وی افزود: نبود ایستگاه برق و نوسانات مکرر برق باعث می شود تا ولتاژ پمپ های آب بسیار پایین باشد و جوابگوی پمپ ها نباشد.

ارغا تصریح کرد: متاسفانه در چندین مورد به اداره برق اطلاع داده شد اما اصلا توجه نمی کنند و امیدواریم این مشکل را برطرف کنند تا شاهد چنین مواردی نباشیم و از مردم هم می خواهیم که موارد اضطراری از منبع آب اضافه استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20061

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.