6

قطع برق حدود ۹۰ هزار مشترک گیلانی | چهار خط ۲۳۰ کیلوولت از مدار خارج شد

  • کد خبر : 17520
  • 22 بهمن 1398 - 11:45
قطع برق حدود ۹۰ هزار مشترک گیلانی | چهار خط ۲۳۰ کیلوولت از مدار خارج شد

عظیم بلبل‌آبادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان اظهار داشت: ۵۴ اکیپ عملیاتی و اجرایی برق منطقه‌ای گیلان با استعداد ۱۹۵ نفر نیروی انسانی در تلاشند تا هر چه سریع‌تر مشکلات و چالش‌ها را حل کنند. بیشتر بخوانید جلسه اضطراری مدیریت مقابله با بحران احتمالی در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد لزوم دوگانه […]

عظیم بلبل‌آبادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان اظهار داشت: ۵۴ اکیپ عملیاتی و اجرایی برق منطقه‌ای گیلان با استعداد ۱۹۵ نفر نیروی انسانی در تلاشند تا هر چه سریع‌تر مشکلات و چالش‌ها را حل کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عظیم بلبل‌آبادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان ضمن عذرخواهی از تمامی مشترکینی که برق آنها قطع شده است گفت: پست های برق لاهیجان، لنگرود، رودسر، چمخاله، املش، رحیم آباد، سیاهکل و صومعه سرای ۲ از ساعت ۶ صبح امروز به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده اند.

وی افزود: چهار خط ۲۳۰ کیلوولت و یک خط ۴۰۰ کیلوولت نیز به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده است که ۵۴ اکیپ عملیاتی و اجرایی شرکت برق منطقه ای گیلان با استعداد ۱۹۵ نفر نیروی انسانی به صورت شبانه روزی از ساعت اولیه بارش برف در تلاشند تا هر چه سریع تر مشکلات و چالش‌ها را حل کنند.

بلبل‌آبادی در خصوص علت قطعی برق بیان داشت: بارش شدید برف و ایجاد پدیده گالوپینگ، همچنین برخورد خطوط فشار ضعیف با خطوط فشار قوی و برخورد درختان مجاور دکل های برق با سیم های خطوط برق موجب از مدار خارج شدن خطوط شده است که موجب قطع برق مشترکین شده است.

وی اضافه کرد: به منظور تسریع در خدمات‌دهی، از استان مازندران نیز درخواست کمک شده است که با ملحق شدن اکیپ‌های عملیاتی استان مازندران هر چه سریع‌تر بر مشکلات و چالش‌ها غلبه کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: در حال حاضر از حدود یک میلیون و چهار صد هزار مشترک برق، برق حدود ۹۰ هزار مشترک قطع می‌باشد که در اسرع وقت تلاش خواهیم کرد تا همه مشترکین از نعمت برق برخوردار شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17520

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.